Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه( گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

در مجمع عمومی سالیانه گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شد؛ خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار/ ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی)صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهامداران چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر تاجیک به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، سید هادی ابطحی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح اقدامات اصلی صورت گرفته در سال مالی گذشته گفت: متاسفانه به دلیل عدم معرفی اعضاء هیئت مدیره واجد شرایط به سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد شرکت تعلیق شده بود که با استقرار تیم جدید مدیریتی در هیئت مدیره و پیگیری های فراوان در ‌کمتر از ۴۵ روز تایید صلاحیت تمامی اعضای جدید هیئت مدیره ابلاغ و نماد بازگشایی شد.

وی با اشاره به رشد سود عملیاتی شرکتهای زیر مجموعه در سال گذشته گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تکالیف ابلاغی به شرکتهای تابعه از جمله بیمه ملت، کارگزاری و ... توانستیم سود عملیاتی این شرکتها را با رشد بالای ۱۰۰ درصدی به ثبت برسانیم و تداوم این برنامه افزایش سود در سال مالی جدید هم جزو ارکان اصلی برنامه های این شرکتها خواهد بود.

ابطحی همچنین به پیگیری گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برای تاسیس شرکت سبدگردان بورس و صرافی گفت: تاسیس شرکت سبدگردان و صرافی جزو اولویت های کاری یک گروه مالی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود، اما این مهم از همان روزهای اول اسقرار تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گفتیم و با جدیت در حال پیگیری تا به سرانجام رسیدن است.

گفتنی است در این مجمع مصوب شد ۶۵۰ ریال سود بابت هر سهم به سهامداران پرداخت و مابقی سود عملیاتی شناسایی شده برای افزایش سرمایه نزد شرکت باقی بماند تا برنامه های توسعه ای را پیگیری و به سرانجام برساند.

همچنین در این مجمع در مورد روزنامه رسمی، مبلغ حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیئت مدیره و اعضای کمیته های تخصصی و حاکمیت شرکتی و ... تصمیم گیری و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

منبع خبر: روابط عمومی گروه مدیریت ارزش سرمایه( گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24