Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پول نیوز: برنامه "ماه عسل" شب گذشته در چهارمین روز از ماه مبارك رمضان با اجرا و تهیه كنندگی "احسان علیخانی" از شبكه سه سیما به روی آنتن رفت. 
 
"علیخانی"، برنامه را این گونه آغاز كرد: به "ماه عسل" خودتان خوش آمدید، این برنامه برای خود شماست و تمام امتیازها این است كه كسانی كه روی صندلی این برنامه می نشینند از خود خود مردم هستند. 

وی افزود: شاید یكی از بزرگترین پیام های "ماه عسل" این است كه یادمان بماند كه خدا، خالق و قضاوت كننده نهایی نیستیم. 

مجری پس از بیان این جمله ها، ذكر كرد قبل از اینكه بروم سراغ ماجرای برنامه امروز باید یك تبریك باشكوه به بچه های والیبالیست خود تقدیم كنم و مطلب دوم اینكه برنامه دیشب مورد پسند یه عده بود و برخی هم آن را نپسندیدند، اما ما به شدت برای نظرات شما احترام قائل هستیم. 

وی در ادامه اظهار داشت: اگر برنامه ما یك سؤال و یا عكس در ذهن شما به وجود بیاورد، كافی است، و بعد "علیخانی"، با لبخند عنوان كرد كه اگر این جمله را نگویم واقعا خفه می شوم، برخی سوزنشان تو دكور و لباس من گیر كرده، لطفا بی خیال این مسئله شوید، همه اتفاقات رقم خورده تا مهمان های دیده شوند، آدم هایی كه در طول سال كمتر شاهدشان هستیم، پس دل به مهمان و برنامه دهیم البته نقد را دوست داریم ولی به گونه ای باشد كه به درد ما بخورد و بعد سه دوست مهمان بخش اول "ماه عسل" بودند، این سه نفر با هیكل توانمند در بازار باربری سنگین انجام می دادند و حتی 600 كیلو وزن را بر روی كمر خود حمل می كردند و بعد دو مهمان با اندام ریز نقش در كنار مهمانان بخش اول حضور یافتند كه شغل آنها تكنسین سوخت بود، زمانی كه "علیخانی"، از مهمان پرسید اگر كسی به شما تیكه بیندازد و شغل شما را مسخره كند چه می كنید؟ فكر كنید الان من این تیكه را به شما انداختم و مهمان در پاسخ گفت: به شما می گویم كه اگر من نباشم فرد دیگری نمی تواند این كار را انجام دهد ولی اگر شما نباشید فرد دیگری را به جای شما می آورند، بعد "علیخانی" خندید و گفت: شما درست می گویید هر بار كه من نبودم فرد دیگری جای من آمده است. 

در بخش آخر یك زوج قصاب مهمان برنامه بودند كه زن به مدت 12 سال در كنار همسرش به قصابی می پرداخت. بعد "علیخانی" بیان كرد: زمانیكه صبحت از گوشت، قصابی و قربانی می شود عاشق كسی هستم كه انواع همبرگر را با عشق می خورد ولی بعد هنگام دیدن صحنه قربانی كردن ناراحت می شود، بابا این چیه؟ شما همبرگر را با لذت می خورید! آخه چه كاریه! و در پایان "علیخانی" جمله ابتدایی برنامه را تكرار كرد كه لطفا قضاوت نكنید ما حق حكم صادر كردن برای زندگی دیگران را نداریم.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24