Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فارس: اسامه مرسی در دیدار با پدر در محل اقامت اجباری وی گفت که آمریکا وعده داده در صورت افزایش تحصن کنندگان در میادین از وی حمایت خواهد کرد.

به گزارش روزنامه الاخبار لبنان، اسامه مرسی فرزند محمد مرسی رئیس جمهور مصر روز پنج شنبه گذشته با چشمان بسته توسط نیروهای امنیتی به محل اقامت اجباری پدر خود برده شد تا از وضعیت وی آگاهی یابد.

ساعت 8 عصر روز پنج شنبه گذشته بود که اسامه موفق به دیدار پدرش شد؛ مرسی بعد از احوالپرسی از خانواده و آشنایان از اوضاع مصر سوال کرد و اسامه نیز خبر داد که مصری ها همچنان در میدان‌ها تحصن کرده و منتظر بازگشت وی هستند.

اسامه در این سخنان ابراز امیدواری کرد که پدرش خیلی زود آزاد شود و به وی خبر داد که بیشتر مشاورانش نیز در اقامت اجباری قرر دارند و خبری از آنها ندارد.

اسامه در تلاش برای مطلع کردن پدرش از پرونده سنگینی که برای او تدارک دیده شده است و دستورات دادستانی برای بازجویی از وی ، به صورت تلویحی از مرسی خواست تا از مورد بازجویی قرار گفتن سر باز بزند زیرا او هنوز رئیس جمهور مصر است و رعیت او در انتظار او هستند.

مرسی  در این دیدار گفت: به همه بگو که حال من خوب است و من می‌دانم که سربازان خدا در زمین حضور دارند تا از دین و مشروعیت قانونی دفاع کنند.

وی از پسرش خواست تا هوادارانش حضور در میادین را ادامه داده و این حقیقت را به آنها بگوید که اتفاقات مصر حیله‌ای علیه رئیس جمهور منتخب است و با صدای بلند فریاد زد که برای اینکه همه بدانند و کسانی که صدایش را ثبت می کنند بتوانند این مسئله را منتقل کنند من ممکن است که بعد از خروج از همه این اتفاقات چشم پوشی کنم.

مرسی در این دیدار از سرنوشت رهبر اخوان‌المسلمین و معاون اول وی پرسید و همچنین از مواضع کشورهای دیگر در قبال تحولات مصر سوال کرد، اسامه گفت که ارتباطات با کشورهای خارجی در حال انجام است و جهاد الحداد و سندس عاصم مشاوران عصام حداد مشاور مرسی مسئول این کار هستند، آنها با آمریکا و آلمان و اتحادیه اروپا تماس گرفته و به آنها ابلاغ کرده اند که باید از شما حمایت کند و کودتای نظامی را رد کنند. البته تنها آمریکا بود که وعده داده در صورت افزایش تعداد تحصن کنندگان در میادین از تو حمایت خواهد کرد و ما الان روی این وعده حساب کرده‌ایم.

فرزند مرسی خطاب به پدرش گفت: باید پیش از هر چیز از شر نظامی‌های قدیمی خلاص می شدی و باید السیسی و حامیانش را برکنار می کردی زیرا دستان آنها به خون اعضای اخوان در حادثه گارد ریاست جمهوری آغشته شده است.

مرسی رفتار مقامات امنیتی با خود را در نهایت احترام خواند و گفت که در اینجا راحت است و به زودی به قدرت باز می گردد؛ وی از فرزند خود خواست تا مردم در خیابان‌ ها باقی بمانند. بعد از این دیدار اسامه مرسی بار دیگر با چشمان بسته محل نگهداری پدرش را ترک کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24