Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به استان «شبوة» یمن، 3 عنصر القاعده کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «یونایتدپرس» در حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به استان «شبوة» در جنوب یمن، دست‌کم 3 نفر که گفته می‌شود از عناصر القاعده هستند، کشته شدند. در هفته جاری این دومین حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به جنوب یمن است.

 به رغم آنکه انقلابیون یمن خواستار توقف دخالت‌های آمریکا در امور کشورشان هستند اما واشنگتن به بهانه مبارزه با تروریسم و القاعده‌ای که ساخته و پرداخته آمریکا و «علی عبدالله صالح» دیکتاتور مخلوع یمن است، همچنان به حضور و دخالت نظامی در این کشور ادامه می‌دهد.  یک مقام امنیتی یمن اعلام کرد که صبح امروز، سه عنصر القاعده در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به استان شبوه، کشته شدند. این هواپیما، خودروی این افراد را هدف قرار داده بود.

 «عبدالرزاق الجمل» تحلیلگر متخصص در امور القاعده درباره ازسرگیری حملات هوایی آمریکایی به جنوب یمن طی سفر «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور یمن به آمریکا گفت: این امر نشان می‌دهد که طی روزهای آتی شاهد حملات بیشتری از سوی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به جنوب یمن خواهیم بود.  وی ابراز نگرانی کرد که زمان فرا برسد که خانواده‌های یمنی بخواهند از آمریکا انتقام بگیرند و کوتاهترین راه برای این امر نیز، پیوستن به القاعده است.

در چنین شرایطی پاکسازی تمام یمنی‌ها کار بسیار دشواری خواهد بود.  یکشنبه گذشته نیز 8 عنصر القاعده در یمن از جمله دو سرکرده برجسته این شبکه تروریستی در حمله هوایی آمریکا به استان جنوبی «ابین» به قتل رسیدند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24