Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 دبیر اتحادیه سراسری تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان گفت: قیمت نان دست کم تا پایان کار دولت فعلی تغییر نخواهد کرد.

 کاوه زرگران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بحث‌های مطرح شده مبنی بر احتمال افزایش قیمت نان طی روزهای آینده گفت: این بحث در مجلس مطرح و قرار شد اتحادیه نانوایان قیمت‌های خود را ارائه کند تا اگر نان براساس آرد و گندم با قیمت آزاد تولید می‌شود قیمت نان هم افزایش یابد. با این حال معاون اول رئیس جمهوری با افزایش قیمت نان مخالفت کرده است و آن طور ما از وزارت صنعت، معدن و تجارت شنیده‌ایم تا پایان دولت فعلی قیمت نان تغییر نخواهد کرد.

 وی افزود: در حال حاضر گندم به صورت کامل با ارز مرجع و توسط دولت وارد می‌شود و به بخش خصوصی ارز آزاد هم برای واردات گندم داده نمی‌شود.

ضمن اینکه واردات گندم در شرایط کنونی توسط بخش خصوصی صرفه اقتصادی چندانی ندارد.  دبیر اتحادیه سراسری تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان درباره قیمت نان صنعتی نیز گفت: براساس توافق انجام شده با سازمان حمایت تا زمانی که قیمت آرد تغییر نکند، قیمت نان صنعتی نیز تغییر نخواهد کرد.

البته برخی واحدهای نان صنعتی عنوان کرده‌اند که ادارت غله سهمیه‌ آرد آنها را کاهش داده است که ما در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستیم. زرگران با اشاره به اینکه مصرف نان صنعتی در ماه رمضان تقریبا ثابت مانده است، گفت: مصرف آن دسته از نان‌های صنعتی که در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند کاهش یافته اما مصرف نان‌های صنعتی مورد مصرف در ساندویچ و کلاب (نان مثلثی) افزایش یافته است.

اما در مجموع مصرف نان صنعتی در ماه رمضان نسبت به ماه‌های دیگر تغییر خاصی نداشته است.  به گزارش ایسنا، پیش از این نیز عباس قبادی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که بحث افزایش قیمت نان منتفی است و تا ماه‌های آینده هیچ افزایشی در قیمت نان نخواهیم داشت.                                            

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24