Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نماد پالایش نفت تبریز که برای مدت حدود 40 روزه متوقف بود، پس از شفاف‌ سازی در خصوص وضعیت مالی شرکت، آماده انجام معامله شد.

به گزارش فارس، نماد معاملاتی شبریز (شرکت پالایش نفت تبریز) پس از شفاف ‌سازی در خصوص وضعیت مالی شرکت، آماده انجام معامله شد.

بنابراین گزارش پس از توقف طولانی مدت نماد این شرکت، اخیراً مسئولان بورس از احتمال بازگشایی نماد معاملاتی چند شرکت پالایشی خبر داده بودند و در این باره کارشناسان معتقدند در صورت عدم افزایش قیمت هیجانی، این نماد آماده انجام معامله می‌ شود.

قیمت معاملاتی سهام این شرکت حدود 2500 تومان ارزش ‌گذاری شده بود و در صورت سفارش خرید با قیمت متعادل، معاملات آن مجاز خواهد شد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس پیش از این درخصوص پالایش نفت تبریز و تهران گفته بود: با ارائه‌ اطلاعیه شفاف‌سازی درخصوص شرکت‌ های پالایش نفت تبریز و تهران که اظهارنظر حسابرس نسبت به پیش ‌بینی آن‌ ها به ترتیب مشروط و مقبول ارائه و قبلاً منتشر شده است، نماد این دو شرکت درصورت عدم بروز ابهام جدید، تا آخر هفته جاری بازگشایی می ‌شود و بازگشایی نماد سایر شرکت ‌های پالایشی، نیازمند ارائه‌ اطلاعات پیش ‌بینی عملکرد حسابرسی‌ شده  بر اساس آخرین مفروضات و تعدیل‌ های صورت‌گرفته خواهد بود.

به گزارش فارس، آخرین معامله شبریز پانزدهم تیرماه بود که بعد از آن حدودا 40 روز متوقف بود. مجید عبدی، یکی از معامله گران بازار در این زمینه  گفت: تا زمانی که شرکت، گزارش 6 ماهه ارائه نکند، نمی ‌توان تصمیم درستی گرفت؛ ضمن آن که ابهاماتی در صورت ‌های شرکت در خصوص ما به ‌التفاوت نرخ ارز مرجع و مبادله ‌ای خوراک این شرکت از سوی پالایش و پخش وجود دارد.

وی همچنین تاکید دارد که گزارش‌ های 6 ماهه عملکرد این شرکت ‌ها باید منتشر شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24