Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییرات در این وزارتخانه را کلید زد.
 
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، مدیر کل روابط عمومی و مدیر کل دفتر وزارتی را منصوب کرد. نعمت زاده در حكمی، منوچهر طاهایی را به سمت رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.
 
در حكم انتصابی آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حكم به سمت رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید. با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتضا می كند كه ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملكردها، مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند. انتظار می رود روابط عمومی با بهترین و موثرترین شیوه ها برای ایجاد تعامل، اطلاع رسانی و همكاری مشترك با ذینفعان وزارتخانه اقدام و با بهره گیری از امكانات، فرصت ها و مشاركت های اقتصادی و اجتماعی در عرصه های داخلی و بین المللی اهتمام ورزد. اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله، از همكاری مدیران محترم، كارشناسان و همكاران ارجمند برخوردار خواهید بود."
 
همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسین پرسان فومنی مدیركل قبلی روابط عمومی در مدت زمان تصدی این مسوولیت تشكر و برای وی در مسوولیت های آینده آرزوی موفقیت كرد.
 
منوچهر طاهایی رئیس جدید مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مدرك كارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی در سال 62 كارمند واحد مركزی خبر صدا و سیما و پس از آن مدیر كل صدا و سیمای مازندران، گلستان و كرمانشاه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در بوسنی و هرزگوین، مدیر گروه اجتماعی و اقتصاد شبكه دو سیما، رییس كل روابط عمومی شركت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر امور اداری شركت كالای نفت تهران، رییس روابط عمومی شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مدیر كل روابط عمومی وزارت نفت بوده است.  
 
همچنین در حكم دیگری از سوی وزیر، حسین حاجی پور به سمت مدیر كل دفتر وزارتی منصوب شد. در این حکم نعمت زاده آورده است: نظر به مراتب شایستگی ، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حكم به سمت مدیركل دفتر وزارتی منصوب می‌ شوید.
 
وی خاطر نشان كرده است: انتظار دارد با عنایت به جایگاه خطیر حوزه وزارتی با اتكال به خداوند متعال،‌حسن تدبیر و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعین و جلب رضایت آنها و همكاری و هماهنگی با معاونین، مدیران و روسای سازمانها و شركت های وابسته با بهره گیری از توان كارشناسان و كاركنان دفتر، در راستای تسهیل فرآیندها و فعالیت ها با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی  دولت تدبیر و امید در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.
 
همچنین وزیر صنعت، معدن وتجارت از خدمات آقای مرداسی در مدت زمان تصدی ایشان در سمت مدیر كل دفتر وزارتی تشكر كرد. در همین حال، گفته می شود به احتمال زیاد، مجتبی خسرو تاج ( معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت در دولت اصلاحات) به عنوان قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن یوسف سینکی (معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی در دولت اصلاحات) به عنوان معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، و حسین سلطانی نیا (نماینده تام الاختیار وزیر در مناطق آزاد در دولت اصلاحات) به عنوان رئیس کل سازمان توسعه تجارت منصوب خواهند شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24