Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تصمیمات نهایی دولت و رفع  برخی ابهامات در خصوص مسائل مرتبط با سود و زیان شرکت های بورسی و فرابورسی عامل مؤثر در ثبات بازار سرمایه است.

به گزارش سنا، مصطفی بیاتی مدیر سرمایه گذاری صندوق آگاه با بیان مطلب فوق گفت: طی روزهای گذشته رشد مناسبی در بازار سرمایه رخ داد اما از این به بعد نوسانات محدودتر می شود.

وی افزود: بازار سرمایه در چند ماه اخیر رشد کلی شاخص را چشیده است، از این جا به بعد همه چیز به رفع ابهامات دولت در خصوص تصمیمات مؤثر در بازار و ارائه گزارش ها و تحلیلهای بنیادی از وضعیت ذاتی شرکت ها بر می گردد.

بیاتی با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ و پر بازده همچنان در اولویت سود دهی در میان مدت هستند، گفت: بازار منتظر تصمیمات دولت است تا بتواند منطقی و در آرامش به کار خود ادامه دهد بنابراین تا زمان اعلام این تصمیمات در کوتاه مدت بازار با نوسان به کار خود ادامه می دهد.

مدیر سرمایه گذاری صندوق آگاه به برخی مسائل و ابهامات بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: صنعت پتروشیمی همچنان با موضوع قیمت خوراک و ممنوعیت صادرات برخی محصولات پتروشیمی با ابهام معامله می شود، تکلیف گروه فولادی و معدنی در خصوص بهره مالکانه همچنان مشخص نشده است، شرکت های پالایشی نیز به دلیل برخی ابهامات در خصوص شیوه ارتباط آنها با شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی با مسائلی در خصوص سود و زیان مواجه شدند و از طرفی این روزها به دلیل برخی تصمیمات در خصوص کالاهای اساسی و روشن نشدن تصمیمات دولت درباره شرکت های غذائی و داروئی داد و ستد این شرکت ها به حاشیه رفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چقدر ابهام های موجود سریعتر و شفاف تر رفع شود بهتر و بیشتر به ثبات بازار کمک می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24