Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معامله گران بورسی امروز بیش از ۵۷۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم را دست به دست کردند.

به گزارش سنا، در نتیجه معاملات روز دوشنبه، سرمایه گذاران تالار شیشه ای بیش از ۵۷۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم را معامله کردند که ارزش این مبادلات به بیش از ۲ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال رسید. همچنین این داد و ستدها در ۶۶ نوبت معاملاتی انجام شد.

گفتنی است در این روز اهالی تالار شیشه ای روند معاملات نمادهای بانک ملت، سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری آتیه دماوند، ایران خودرو، ملی مس، پالایش نفت بندرعباس و ایران ترانسفو را بیشتر از سایر نمادها پیگیری کردند و این موضوع باعث شد تا این نمادها لقب پربیننده ترین های بازار را از آن خود کنند.

همچنین در روزی که گذشت نمادهای پالایش نفت بندرعباس، مپنا، ملی مس، پتروشیمی پردیس، تاپیکو و فولاد مبارکه با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث شدند تا دماسنج بازار ۴۸۳ واحد افت کند و در عدد ۶۰ هزار و ۶۸۰ واحد قرار بگیرد.

این در حالی بود که هلدینگ خلیج فارس با تاثیر مثبت ۲۷ واحدی، تلاش کرد تا مانع افت شاخص شود.

شاخص صنعت نیز امروز ۳۸۹ واحد و شاخص بازار های اول و دوم به ترتیب ۳۸۵ و ۷۸۷ واحد نزولی شدند. سرمایه گذاران بورسی در این روز شاهد رشد قیمت نمادهای صنعتی بهشهر، سرامیک صنعتی اردکان، گلوکوزان، داملران، شیمیایی دارویی داروپخش، جوشکاب یزد و لبنیات کالبر بودند و این نمادها با بیشترین رشد قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین کنتور سازی ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، پارس سرام، سرمایه گذاری سایپا، قند مرودشت، بانک ملت و شکر شاهرود با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

گفتنی است، معامله گران سنگین ترین صف های خرید را برای نمادهای کشتیرانی، پالایش نفت بندرعباس، ایران ترانسفو، نفت بهران، کربن ایران، صنعتی بهشهر و فرآورده های نسوز پارس تشکیل دادند.

این در حالی بود که مخابرات، بانک اقتصاد نوین، پالایش نفت بندرعباس، داروسازی اکسیر، قند مرودشت، سرمایه گذاری صنعت بیمه و سرمایه گذاری آتیه دماوند با سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24