Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت کنندگان در آزمون الکترونیکی مدیریت سبد اوراق بهادار از امروز (شنبه) می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش سنا، در اطلاعیه اداره امور گواهی نامه های حرفه ای سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: با توجه به اینکه این آزمون به صورت الکترونیکی و تنها در تهران برگزار می شود، داوطلبان برای آگاهی از محل برگزاری آزمون و ساعت شروع آن با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پروفایل خود شده و در قسمت آزمون های من، کارت ورود به جلسه را پرینت بگیرند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه زمان آزمون داوطلبان متفاوت است، لذا آنان با توجه به زمان برگزاری آزمون، باید حداقل نیم ساعت زودتر در محل آزمون حضور داشته باشند تا در فرصت مناسب نسبت به اخذ نام کاربری و رمز عبور مخصوص آزمون اقدام نمایند.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (مطابق آنچه در کارت ورود به جلسه اعلام شده) الزامی است.

همچنین هشت آزمون اصول بازار سرمایه، تحلیل گری بازار سرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه و کارشناسی عرضه و پذیرش، آزمون های معامله گری اوراق تامین مالی، ارزشیابی اوراق بهادار، معامله گری ابزار مشتقه و معامله گری بورس کالا اواخر هفته گذشته در شش شهر کشور برگزار شد.

به گفته حیدر فروغ نژاد رییس اداره آموزش و امور گواهی ‌نامه ‌های حرفه ‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار نتایج بیست و یکمین دوره آزمون های بازار سرمایه مهرماه امسال اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در بیست و یکمین دوره آزمون ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه 12 هزار و 482 نفر در کنکور بازار سرمایه شرکت کردند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24