Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار آمریکا مقابل سوریه گفت: این اقدامات شگردهای کهنه ای است که در مقابل اراده ملت ها رنگ می بازد و نقطه پیروزی را خداوند در استقامت ملت ها قرار داده است و رژیم صهیونیستی نیز بداند در این میانه نقش آنان روشن شده است و در پس این معرکه با امنیت خود بازی نکند.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شهادت امام جعفر صادق(ص) پیشوای بزرگ مذهب جعفری را به ملت ایران، حوزه های علمیه، مراجع عظام  تقلید و نمایندگان تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در سوریه گفت: اخبار روزهای اخیر مشحون تفکر جنگ طلبی آمریکا است. علیرغم موج تنفر مردم کشورهای مختلف از چنین اقدامی، همچنان این کشور پیگیر اقدام نظامی علیه سوریه است.

لاریجانی افزود: گرچه اقدامات آمریکا و انگلیس در شورای امنیت عقیم ماند و پارلمان انگلیس با اقدام نظامی مخالفت کرد اما تحرکات آنان برای ضربه زدن به سوریه همچنان وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته جالب در این است که هنوز بازرسان سازمان ملل در بررسی استفاده از سلاح شیمیایی تحقیقات خود را تکمیل نکرده و نتیجه را اعلام ننموده اند اما مسئولان آمریکا می گویند مساله استفاده از سلاح شیمیایی برای افکار عمومی روشن است و همین را مجوز حمله تلقی کرده اند.

وی گفت: آیا در سایر موارد هم شما چنین قاعده ای را می پذیرید که مطابق افکار عمومی عمل کنید و آیا ملاکی برای فهم افکار عمومی وجود دارد؟ تظاهرات مردم در کشورهای مختلف در مخالفت با جنگ را نمی شنوید؟

لاریجانی ادامه داد: از طرفی می گویند ما مدارکی دال بر دستور جهت استفاده از سلاح شیمیایی در دست داریم، اگر مدارکی در دست دارید چرا در شورای امنیت مطرح نمی کنید؟ آیا به صرف ادعای داشتن مدرک عملیات نظامی توجیه می شود؟ می گویند ما شنود مکالماتی را دردست داریم که بعد معلوم شد رژیم صهیونیستی مدعی چنین شنودی است، چه شنود موثقی! رژیم صهیونیستی اگر ادعا نماید باید در اصل و فرع آن تردید کرد.

نماینده مردم قم تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه به آمریکا قول داده اند هزینه عملیات نظامی را تقبل کنند، این دردناک ترین بخش ماجرا است که کشوری اسلامی و مدعی با همکاری اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دلال جنگ طلبی توسط آمریکا شده است.

وی ادامه داد: علت عقب افتادگی و مشکلات امت اسلامی را باید در این گونه اقدامات ریاکارانه و ناجوانمردانه جستجو کرد. از طرفی با این گونه منطق عملیاتی که آمریکا این روزها در تبلیغات خود مصرف می کند عملاً تمامی نظامات بین المللی را له کرده است. اگر آمریکا به نظر شورای امنیت تمکین نمی کند چرا معتقد است در سایر شئون باید نظرات شورای امنیت نزد دیگران محترم باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این رفتار دو گانه در صحنه بین المللی ریشه نابسامانی و ناامنی در جهان شده است. به نظر می رسد اولاً عمده مساله به شرایط متفاوت صحنه و میدان در سوریه مربوط است که چون نتوانستند صحنه را با اعزام تروریست ها و ارسال سلاح عوض کنند، خود را از پشت صحنه بیرون آوردند و امروز در روی صحنه بازی می کنند و عاملیت جنگ را بر عهده گرفتند.

وی گفت: ثانیاً بیداری اسلامی که از مقاومت 33 روزه و 22 روزه آغاز شد و موج آن مناطق مختلف را در بر گرفت نگرانی آنان را مضاعف نمود و حال به دنبال مهمل دروغینی هستند تا افکار بیداری را منصرف کنند.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: این اقدامات شگردهای کهنه ای است که در مقابل اراده ملت ها رنگ می بازد و نقطه پیروزی را خداوند در استقامت ملت ها قرار داده است و رژیم صهیونیستی نیز بداند در این میانه نقش آنان روشن شده است و در پس این معرکه با امنیت خود بازی نکند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24