Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک مرکزی موافقت اصولی خود را برای تبدیل موسسه مالی و اعتباری میزان به بانک اعلام کردم.

به گزارش پول ‌نیوز، حلمی عضو هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان ، با بیان این مطلب گفت: هم اکنون این موسسه دارای سه شعبه در کشور است که دو شعبه ان در مشهد مقدس و یکی در تهران در حال فعالیت است.

علمی با بیان آنکه تعداد سهامداران موسسه مالی و اعتباری میزان هم اکنون 3000 سهامدار دار است، عنوان کرد: این موسسه در سال 79 در آستان خراسان رضوی تشکیل شده و تا سال 84 فعالیت خود را در قالب تعاونی اعتباری میزان انجام داده و از سال 84 این تعاونی اعتباری درخواست خود را به بانک مرکزی برای تبدیل شدن به موسسه مالی و اعتباری ارائه کرده که با موافقت بانک مرکزی روبرو گردید.

عضو هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان افزود: این موسسه از سال 87 تاکنون هیچ شعبه ای به تعداد شعبات خود اضافه نکرده است ضمن آنکه از دو سال گذشته تاکنون فاز توسعه موسسه در دستور کار مدیران مربوطه قرار گرفته است که با این کار شعبه میرداماد در تهران افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این موسسه توانسته با پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان مربوطه 25 هزار اشتغال در استان خراسان ایجاد نماید گفت: در سال گذشته و در 5 ماهه سال جاری نزدیک به 10 هزار شغل از طریق پرداخت تسهیلات توسط موسسه مالی و اعتباری میزان ایجاد شده است.
وی در رابطه با بحث ادغام موسسات که از سوی بانک مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شده است گفت: متاسفانه در رابطه با ادغام موسسات مالی واعتباری چارچوب مشخصی وجود ندارد.

حلمی ادامه داد: بعد از انقلاب با ادغام بانکهای کوچک بانکهای بزرگ فعلی به وجود آمدند که این بانکها باید در نظر داشته باشیم توان رفع نیازهای خرد مردم را ندارند.

وی با تاکید بر این نکته که باید مسئولان نظام بانکی اقداماتی همچون ایجاد بانک های استانی و بانک های منطقه ای را مورد توجه خود قرار دهد، تصریح کرد: بانک مرکزی متاسفانه در رابطه با موسسات مالی و اعتباری سلیقه ای عمل کرده است.

وی در پایان به باشگاه خبرنگاران گفت: موسسه مالی و اعتباری میزان تاکنون تعامل خوبی با بانک مرکزی داشته ضمن آنکه برنامه ما توسعه خدمات موبایل بانک، اینترنت بانک و ای تی ام فعال است که به طور پیگیرانه دنبال راه اندازی این سامانه های خدماتی برای مشتریان خود هستیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24