Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرهاد دانشجو گفت: ترجیح اکثریت اعضای هیئت امنا بر این بود که شخصی تصدی ریاست دانشگاه آزاد را بر عهده بگیرد که بتواند هماهنگ‌تر با وزرای علوم و بهداشت همکاری کند.

به گزارش فارس، فرهاد دانشجو رئیس معزول دانشگاه آزاد در حاشیه جلسه هیئت امنای این دانشگاه، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد در یک فضای دوستانه و آرام برگزار شد و رئیس محترم جلسه و اعضای جلسه عنوان کردند که بحث تغییر رئیس دانشگاه به علت مصلحت دانشگاه و به علت شرایط پس از انتخابات و ترجیح اکثریت اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی این شد که شخصی تصدی ریاست دانشگاه آزاد را بر عهده بگیرد که بتواند هماهنگ‌تر با وزرای علوم و بهداشت همکاری کند.

فرهاد دانشجو در ادامه افزود: این جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد در یک فضای دوستانه و کاملاً آرام برگزار شد و از دوستانی که تا بحال مسئولیت دانشگاه آزاد را برعهده داشتند تقدیر و تشکر شد و برای کسانی که می‌خواهند در آینده مسئولیت دانشگاه آزاد را بر عهده بگیرند دعای خیر و سلامتی کردند.

رئیس معزول دانشگاه‌ آزاد با اشاره به نتیجه جلسه هیئت امنا تصریح کرد: در آخر جلسه هیئت امنا نتیجه این شد که رئیس دانشگاه تغییر کرده و آقای حمید میرزاده از فردا سرپرست دانشگاه خواهند بود که باید به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود.

وی پیرامون نظرات اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز گفت: شش نفر از 8 نفر اعضای حاضر در این جلسه رأی به سرپرستی میرزاده دادند و من برای رئیس جدید آرزوی توفیق می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه هیئت امنا، 8 نفر از اعضا حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آقای فریدون عزیزی در این جلسه غایب بودند چون برای همایشی در خارج از کشور به سر می‌برند.

فرهاد دانشجو در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اکثریت هیئت امنا با توجه به شرایط پس از انتخابات مصلحت را به تغییر دانستند.

وی پیرامون شایعاتی در خصوص اینکه تصمیمی بر عزل وی وجود نداشت، حال چگونه هیئت امنا تصمیم به برکناری وی گرفته گفت: در جلسه، اکثریت قاطع اعضای هیئت امنا مصلحت دانستند با توجه به شرایط موجود کشور، فردی سکان دانشگاه آزاد را برعهده بگیرد که بتواند با هماهنگی بیشتر، منافع بیشتری را برای دانشگاه رقم بزند. بنابراین با توجه به این قضیه و رأی آوردن این موضوع عزل من اتفاق افتاد.

رئیس معزول دانشگاه آزاد همچنین خاطرنشان کرد: وقتی که اکثریت اعضای هیئت امنا موضوعی را بخواهند همانطور که من با رأی اکثریت اعضای هیئت امنا انتخاب شدم حال نیز فرد دیگری بر همین اساس انتخاب شده است.

فرهاد دانشجو با بیان این موضوع که تغییر و تحول در دانشگاه‌ها یک چیز طبیعی است، اظهار داشت: در دانشگاه آزاد که رئیس قبلی به مدت 30 سال ریاست را برعهده داشته این تغییر و تحول غیرطبیعی به نظر می‌رسد اما باید بگویم آن 6 نفر که رأی به تغییر من دادند این مصلحت را تشخیص دادند که ریاست دانشگاه بر عهده فرد دیگری قرار گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24