Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در حالی که قرار بود امروز دومین جلسه هیات مدیره بورس انرژی برای انتخاب مدیر عامل جدید تشکیل شود، ولی این جلسه به دلیل تاخیر در تایید صلاحیت ‌ها به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، از زمانی که شاپور محمدی اولین مدیرعامل بورس انرژی با حکم وزیر اقتصاد از چهارمین بورس کشور خداحافظی کرد و معاون اقتصادی وزیر اقتصاد شد، رایزنی‌ها برای انتخاب مدیرعامل جدید بورس انرژی آغاز شد و اعضای هیات مدیره اقدامات لازم را جهت انتخاب گزینه ‌های پیشنهادی برای تصدی کرسی مدیرعاملی انجام دادند.

به این ترتیب اولین جلسه اعضای هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل جدید هفته گذشته تشکیل شد اما این جلسه به دلیل لزوم اخذ تایید صلاحیت ‌های فنی و حرفه‌ای گزینه‌ های پیشنهادی، به نتیجه نرسید و مقرر شد تا اعضا پس از تایید صلاحیت گزینه ‌های انتخابی توسط سازمان‌های مربوطه، مدیر عامل جدید را انتخاب کنند.

در حالی گمانه زنی‌ ها از بررسی صلاحیت گزینه‌ های انتخابی طی هفته اخیر حکایت داشت که قرار بود اعضای هیات مدیره در جلسه امروز مدیر عامل بورس انرژی را از بین گزینه‌ های پیشنهادی انتخاب کنند اما جلسه امروز نیز به دلیل طولانی شدن فرایند تایید صلاحیت از سازمان‌ های ذیربط تشکیل نشد و بورس انرژی بدون مدیرعامل باقی ماند.

بررسی‌ ها نشان می ‌دهد که انتخاب مدیرعامل بورس انرژی به این دلیل به تاخیر افتاد که گزینه های پیشنهادی باید تمام صلاحیت ‌های فنی، عمومی و حرفه ‌ای را جهت تکیه زدن بر کرسی مدیر عاملی بورس انرژی از سازمان های مربوطه اخذ کنند و تا کامل نشدن تاییدیه ‌های لازم، اعضای هیات مدیره نمی توانند مدیر عامل جدید را انتخاب کنند.

از سوی دیگر و در حالی که گمانه‌زنی‌ها از انتخاب چهار گزینه برای مدیر عاملی بورس انرژی از بین مدیران سازمان بورس و بازارهای نفت و نیرو حکایت دارد که بررسی های ایسنا نشان می دهد که جلسه هیات مدیره بورس انرژی قطعا هفته آینده به منظور انتخاب مدیر عامل تشکیل می شود.

این در حالی است که زمان بر بودن انتخاب مدیرعامل به صلاح مجموعه‌ای فعال همچون بورس انرژی که روزانه حجم زیادی از معاملات برق، ذغال سنگ و قطران را انجام می‌دهد، نبوده و باید هر چه سریع تر مدیر عامل جدید چهارمین بورس کشور تایید صلاحیت شده و انتخاب شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24