Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در معاملات اولین روز کاری هفته بورس تهران شاهد رشد هزار و ۶۳۳ واحدی شاخص کل و ثبت دو رکورد جدید در این متغیر بود.

به گزارش سنا، در معاملات روز جاری شاخص کل بورس متاثر از رشد قیمت نمادهای پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه، پالایش نفت اصفهان، ملی مس، تاپیکو، گل گهر و چادرملو هزار و ۶۳۳ واحد بالا رفت و در عدد ۷۴ هزار و ۴۰۰ واحد ایستاد. شاخص صنعت نیز هزار و ۳۵۹ واحد بالا رفت و شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب هزار و ۳۳۱ و دو هزار و ۵۱۴ واحد رشد کردند.

در معاملات روز جاری سرمایه گذاران تالار شیشه ای هزار و ۱۲۲ میلیون برگه سهم را به ارزش هفت هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال داد و ستد کردند. در نتیجه رشد قیمت نمادها ارزش بازار نیز از عدد ۳۶۳ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای داروسازی جابربن حیان، موتوژن، تاپیکو، الکتریک خودرو شرق، پتروشیمی فناوران، سرمایه گذاری توسعه ملی و پالایش نفت اصفهان بود.

این در حالی بود که ایران ارقام، فیبر ایران، لامیران، پگاه آذربایجان غربی، بیمه آسیا، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و قند ثابت خراسان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

طولانی ترین صف های خرید نیز در نمادهای ایران خودرو، تاپیکو، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری صنعت نفت، بانک پاسارگاد، گروه بهمن و سرمایه گذاری توسعه ملی تشکیل شد.

این در حالی بود که مپنا، کشتیرانی، کنترل خوردگی تکین کو، عمران و توسعه فارس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و بانک تجارت و پارس خزر با سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.

گفتنی است، بیشترین ارزش معاملات در نمادهای هلدینگ پارسیان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و بانک تجارت ثبت شد. این در حالی بود که بیشترین حجم معاملات متعلق به نمادهای تاپیکو، هلدینگ پارسیان، بانک تجارت، بیمه ملت، پالایش نفت بندرعباس، ملی مس و صندوق بازنشستگی بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24