Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

خبرگزاری مهر: پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

تردد موتور سیكلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

جاده كرج - چالوس

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

جاده هراز    

تردد تریلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع است و  تردد  كامیون ها وكامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جاده دماوند

تردد تریلر ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 6 تا روزهای سه شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 جمعه تا 3 بامداد شنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس  ممنوع است.

جاده زاهدان – زابل

تردد  تریلرها و كامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع است.

محور قدیم قزوین رشت

تردد تریلرها و كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14  تا 20 روز سه شنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24  روزهای چهارشنبه و جمعه  از محور قدیم قزوین – رشت و بالعكس ممنوع می باشد.

محورهای استان قم


تردد وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14تا 24  روز جمعه از محورهای قدیم قم – تهران , قم – سلفچگان , کاشان – قم و بالعکس ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان ساوه تردد کنند. وسایل نقلیه باربری که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14 تا 24  روز جمعه  که از استانهای جنوبی کشور ( هرمزگان , سیستان و بلوچستان , کرمان و یزد ) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24