Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مهر: عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از بررسی وضعیت "سلامت مواد غذایی" در جلسه ای با حضور مسئولان سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش خانه ملت، عبدالرحمان رستمیان در تشریح جزییات جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان استاندارد برگزار شد، افزود: در این جلسه سئوالاتی مبنی بر سلامت مواد غذایی در کشور از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مسئولان با بررسی دقیق محصولات غذایی موجود در بازار شبهات درباره وجود آلودگی در آن‌ها را مشخص کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تضمین سلامت مواد غذایی از سوی مسئولان مربوطه که در قانون برنامه پنجم توسعه نیز مطرح بوده امروز مورد توجه نمایندگان قرار گرفت.

رستمیان با بیان اینکه بحث برنجهای آلوده نیز با حضور مسئولان مذکور مطرح شده، گفت: مقرر شد علاوه بر ارایه گزارشی بزودی در این باره مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان نیز برای ارایه پاره‌ای توضیحات در خصوص شایعاتی مبنی بر واردات و تولید برنجهای آلوده در کشور در کمیسیون حاضر شوند.

وی با یادآوری همچنین به موضوع نحوه تهیه کالباس و سوسیس در کشور اشاره کرد و افزود: در جلسه روز گذشته در خصوص نظارت دقیق بر کیفیت گوشتهای مورد استفاده در کالباس و سوسیس نیز تاکیداتی از سوی نمایندگان شد که مسئولان قول مساعد دادند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: موضوع تعیین میزان سموم در میوه ها نیز مطرح شد که باید وزارت بهداشت هر چه سریعتر گزارشی در این خصوص نیز به کمیسیون ارایه کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24