Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به گزارش بولتن نیوز، نتانیاهو در دیدار با اولاند با ابراز نگرانی از نشست ژنو 6 گفت: آمریکا بارها گفته که هدفش جلوگیری از اتمی شدن ایران است و ما نیز همین هدف را دنبال می کنیم گرچه گاه هست که اختلاف دیدگاه نیز بین دوستان بروز می کند،بهر حال اسرائیل حق خود می داند که در صورت لزوم از امنیت خود دفاع کند.

نتانیاهو ادعا کرد اطلاعات محرمانه ای از برنامه های هسته ای را در اختیار پرزیدنت اولاند قرار داده و همچنان به مخالفت با انجام توافق با جمهوری اسلامی ایران اصرار ورزید.

نتانیاهو با نگرانی در نشست کنست اعلام کرد که غرب در آستانه امضای توافق قرار دارد و اکنون او امیدوار است که برای متقاعد کردن رییس جمهوری روسیه پوتین در قبال برنامه اتمی ایران به اقدامی دست بزند. رادیو اسراییل اعتراف کرد سران رژیم جعلی صهیونیستی از فرانسوا اولاند در اسرائیل با گرمی زیاد استقبال کردند و از مخالفت های فابیوس  در  ژنو 5 تقدیر شد اما به موضوع مهمی اشاره کردند ، رادیو اسراییل در ادامه تحلیل دیدار اولاند از اسراییل نوشت" ولی وی {اولاند} در فرانسه با دشواری های بسیار روبرو است. نظرسنجی ها نشان داده که اکنون تنها پانزده در صد از مردم فرانسه حامی او هستند زیرا رشد اقتصادی شان کاهش پیدا کرده و در مقابل بیکاری زیاد شده و افزایش مالیات ها موجب خشم و یأس مردم شده است.

ژنرال یعلون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در اشاره به برنامه اتمی ایران و توافقی که قرار است با جمهوری اسلامی در این زمینه امضا شود و اسرائیل آن را خطرناک تلقی می کند پیش بینی کرد که توافق امضا خواهد شد چرا که غرب در این زمینه التهاب زیادی نشان می دهد. در این میان رییس پیشین شورای امنیت ملی اسرائیل، "یعکو عمی درور" در مصاحبه با "فایننشال تایمز" (تایمز مالی) با حماقت تمام و بدون تفکر و با  استفاده از تخیلات دوران کودکی اش گفت: "این احتمال را مطرح ساخت که نتانیاهو اگر لازم شود دستور حمله به تأسیسات اتمی ایران را صادر خواهد کرد."وی گفت: نیروی هوائی اسرائیل قادر است تاسیسات اتمی ایران را منهدم کند!، ولی بهتر است که این ماموریت توسط ارتش ایالات متحده عملی شود.

رادیو اسراییل که از صدای مردم در یوم الله سیزده آبان به شدت عصبانی است مردم ایران را تندور خواند و با حمایت خبری رسانه های غربی نوشت:"یک روز پیش از آن که دور دیگری از گفت و گوهای اتمی در ژنو از سر گرفته شود، تندروها در ایران شتاب بیشتری گرفته و تأکید می کنند که کوچک ترین گذشتی نباید در این گفت و گوها بشود و هیچ تغییری در سرعت اجرای برنامه های اتمی ایران داده نشود.

شیمعون پرس هم در دیدار با اولاند گفت:اسرائیل از این که فرانسه به آنها کمک کرد نیروی دفاعی خود را در دورانی که اسرائیل مورد تحریم فروش اسلحه از جانب کشورهای دیگر قرار داشت، تقویت کند، خود را مدیون آن کشور می دانند.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24