Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در جمع هزاران نفر از فرماندهان بسیج در مصلی تهران سخنرانی کردند.

به گزارش سایت عصر ایران
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، مهمترین بخش های این سخنرانی  آیت الله سیدعلی خامنه ای به این شرح است.

- ملت ایران به همه ملت های دنیا احترام می گذارد. اما برخورد ملت ایران با متعرض، برخورد پشیمان كننده ای است و آن چنان سیلی ای خواهد زد كه هرگز فراموش نخواهد كرد.



- ما در زمینه تصمیم گیری های اقتصادی نقاط ضعفی داشتیم كه این نقاط ضعف موجب شده است دشمن احساس كند می تواند رخنه ایجاد كند. تحریم و امثال آن برای ما فرصتی است كه این نقاط ضعف را بشناسیم و آن ها را برطرف كنیم.
        
- بنده بر حمایت از مسئولانی كه اجرای كار بر عهده شان است اصرار دارم، بنده از دولت حمایت میكنم. از آن طرف اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران از جمله مسئله حقوق هسته ای. ما البته در جزییات این مذاكرات مداخله نمی كنیم، یك خطوط قرمزی وجود دارد كه موظفند این حدود را رعایت كنند.



- رفتار یكایك شما جوان ها، شما عناصر پاك، شما دل های پاكیزه و روشن رفتار، با آحاد مردم كه خیلی هایشان به معنای واقعی كلمه بسیجی اند، باید جوری باشد كه بگویند: این ها پرورش یافتگان نظام اسلامی اند.
        
- آن‌چه كه برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان یك تجربه دایمی در طول این ۳۵ سال وجود دارد این است كه تنها عامل برطرف كردن مزاحمت دشمن عبارت است از اقتدار ملت و ایستادگی ملت؛ این تنها عاملی است كه می تواند دشمن را عقب بزند.
        
- استكبار قادر نیست نظامی مثل نظام جمهوری اسلامی ایران را تحمل كند، چون انقلاب در اعتراض به استكبار و عوامل استكبار در ایران به وجود آمد. استكبار نمی تواند تحمل كند؛ مگر وقتی كه مایوس باشد؛ ملت ایران باید كاری كنند كه این یاس در دشمن به وجود بیاید.
        
- یكی از ویژگی های نظام استكباری خودبرتربینی است. مجموعه های استكباری وقتی خودشان را از بقیه انسان ها مجموعه خودشان را از بقیه مجموعه ها برتر دانستند، وقتی همه چیز را فرع بر خودشان دانستند، یك معادله غلط و خطرناكی در تعاملات جهانی به وجود می آید.

- نظام اسلامی جهتگیری خصومتهایش با نظام استكبار است. استكبارجهانی جنایت را در حق ملتها مجاز میداند. امروز دولت آمریكا در رأس استكبار است .
        
- نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

        

- در هر جایی كه صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد، باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممكن است. در عرصه هر گونه جهادی و كارزاری پشت كردن به دشمن و هزیمت كردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

- از عوامل مولد روحیه و صبر در زینب كبرا سلام الله علیها و در دیگر اولیاءاللهی این است: دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24