Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

 شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بازار سهام با افزایش 69 واحدی رکورد جدیدی ثبت نکرد و در کانال 83 هزار واحد جا ماند .

به گزارش فارس، شاخص کل بورس که در ابتدای ساعات معاملاتی امروز موفق به عبور از نیمه 84 هزار واحد شده بود در پایان با تأثیر منفی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس و هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین و همچنین برخی بانک‌ها از جمله ملت، پاسارگاد و صادرات و پارسیان در کانال 83 هزار واحد درجا زد .

در معاملات امروز پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌ گذاری غدیر، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت و کشتیرانی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند .

امروز بیش از یک میلیارد و 398 میلیون برگ سهم به ارزش حدود 600 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت که این میزان معامله نسبت به متوسط روزانه افزایش را نشان می ‌دهد .

صنایع کاغذسازی کاوه، کمباین‌سازی، سرمایه‌گذاری شاهد، کنتورسازی، ریخته‌ گری تراکتورسازی، کارخانجات داروپخش و افست بیشترین افزایش قیمت و در مقابل درخشان تهران، جام دارو، پشم شیشه، شیر پاستوریزه پگاه خراسان، کاشی سعدی، معادن بافق و پگاه آذربایجان غربی بیشترین کاهش قیمت را داشتند .

برترین تقاضای بازار نیز به نمادهایی همچون گروه مپنا، سرمایه‌ گذاری رنا، داروسازی زهراوی، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری شاهد، ملی صنایع مس ایران، صنایع آذرآب و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران اختصاص داشت و در مقابل گروه بهمن، مخابرات، زامیاد، سرمایه‌گذاری سایپا و حق تقدم ملی صنایع مس ایران برترین عرضه بازار را داشتند .

در فرابورس شاخص یک واحد افت کرد و به 845 واحد رسید؛ در ابتدای بازار شاخص تا 850 واحد نیز رشد کرده بود. بنابراین ارزش بازار اول و دوم به کمتر از 71 هزار میلیارد تومان رسید .

در این بازار پتروشیمی جم، ذوب‌ آهن اصفهان، تأمین مواد اولیه صبانورد، پالایش نفت لاوان بیشترین تأثیر منفی و پالایش نفت تهران، بانک دی و پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

در این بازار برترین تقاضا به سرمایه‌ گذاری مسکن تهران، سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، سرمایه ‌گذاری توسعه و عمران کرمان، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، صنعت روی زنگان و سرمایه ‌گذاری مسکن شمال شرق اختصاص داشتند .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24