Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع روزانه ٢٦٠ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شانا، مصطفی کشکولی در آیین معارفه مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان افزود: با توجه به برودت هوا در نقاط مختلف کشور، ١٣٥میلیون لیتر به توزیع فرآورده در بخش نیروگاهی مربوط می شود.
وی با تاکید بر اهمیت انتقال و توزیع به موقع فرآورده های نفتی به مبادی مصرف به ویژه نقاط سردسیر و کوهستانی فاقد گازطبیعی، تصریح کرد: این وظیفه مهم و خطیر را ١٢ هزار نفت کش جاده پیما با گذر از محورهای مواصلاتی کشور انجام می دهند.
کشکولی با مهم برشمردن موقعیت ویژه استان خراسان رضوی، بر توجه بیشتر در تدارک سوخت مورد نیاز این استان و استان های همجوار آن تاکید کرد.
برپایه این گزارش، مهدی قرایی چندی قبل با حکم مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی منصوب شد.
وی که پیش از این مسئولیت ادراه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری را بر عهده داشته، تامین و توزیع سوخت زمستانی مورد نیاز بخش های مختلف مصرف را از مهم ترین اولیوت های کاری خود اعلام کرده است.
قرایی همچنین با توجه به همجواری استان خراسان رضوی با کشورهای ترکمنستان و افغانستان، بر کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و مصرف کنندگان به منظور جلوگیری ازعرضه سوخت خارج از شبکه توزیع تاکید کرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24