Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

 تسنیم: احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: سامانه بارشی از شرق کشور از امروز در حال عبور است به نوعی که گذر این سامانه باعث می‌شود که جوی پایدار و سکون نسبی را شاهد باشیم که برای تهران و کلانشهرها این اتفاق‌ها از فردا رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه جو پایدار و افزایش غلظت آلاینده‌ها مانند 10 روز گذشته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه پایتخت دارای تعداد زیادی خودرو، تراکم جمعیت و وضعیت جغرافیایی خاص است، بنابراین هر زمان جو پایدار و سکون نسبی داشته باشیم، شاهد افزایش آلاینده‌ها خواهیم بود ولی این امر مانند 10 روز گذشته نیست.
وظیفه بیان کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه دارای هوای آلوده برای گروه‌های حساس مانند کودکان، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان هستیم. ولی میزان افزایش آلاینده‌ها مانند گذشته نخواهد بود و شرایط اضطرار نیست چرا که خوشبختانه از یکشنبه شب شاهد سامانه و موج جدیدی خواهیم بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه‌شب سامانه بارشی از جنوب غرب، جنوب و غرب وارد کشور خواهد شد که این امر از میزان آلودگی کاسته خواهد کرد. همچنین باید بگوییم بارش باران به صورت پراکنده از دوشنبه و سه شنبه در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه به طور کلی از فردا برای بیشتر نقاط جوی آرام پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در خصوص کاهش دما برای پایتخت از صبح دوشنبه شاهد این امر بوده و هوا سرد خواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: با وجود هوای سرد، امروز بارش برف در خراسان شمالی را شاهد هستیم که از ظهر به بعد این موضوع کم شده و کاهش ابر صورت خواهد گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24