Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

فارس: یک کارشناس هواشناسی با بیان اینکه اواسط هفته جاری تهران بارانی می‌ شود، گفت: دمای هوای تهران فردا شب به 7 درجه سانتی ‌گراد زیر صفر می‌ رسد.

محمد اصغری اظهار داشت: تا سه روز آینده هوای سرد در اکثر مناطق کشور به خصوص مناطق شمالی پایدار و ماندگار خواهد بود.

یک کارشناس هواشناسی افزود: بر اساس نقشه ‌های پیش ‌یابی هواشناسی پیش ‌بینی می‌ شود، طی روز جاری شاهد بارندگی در خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، سواحل شمالی، دامنه ‌های البرز، ارتفاعات تهران، سمنان، زنجان، قزوین و البرز باشیم.

وی با بیان اینکه غالب بارندگی در سواحل کشور به صورت باران است، ادامه داد: امروز بارندگی ‌ها در مناطق جنوب شرق کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق ظهور می ‌کند.

وی با بیان اینکه طی روز یکشنبه از شدت بارندگی‌ ها در سواحل کشور کاسته می‌ شود، ابراز داشت: بارندگی‌ ها طی روزهای آینده در شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

اصغری در ادامه از ورود موج جدید سرما به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی طی روز دوشنبه هفته جاری وارد کشور می‌ شود و با بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب غرب کشور همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ابراز داشت: بر همین اساس پیش ‌بینی می‌ شود از بعد از ظهر دوشنبه گستره بارش ‌ها به مرکز کشور از جمله تهران کشیده شود.

وی درباره تغییرات دمایی یادآور شد: دمای هوای امروز پایتخت 4 درجه زیر صفر بود که پیش ‌بینی می‌ شود امشب و فردا شب دمای هوا در این کلانشهر به 6 و 7 درجه سانتی‌ گراد زیر صفر برسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24