Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس گروه مالی گردشگری از برنامه ریزی برای عملیاتی شدن 60 درصد ظرفیت مجتمع فولاد صنعت بناب در سال جاری خبر داد و گفت: هدف ما تولید یک میلیون و 100 هزارتن نورد و 500 هزار تن شمش است تا آمار تولیدات مجتمع به یک میلیون و 600 هزار تن برسد.

«مهدی جهانگیری» در آئین گرامیداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه مجتمع فولاد صنعت بناب که با حضور «حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی»، «ولی الله فرج الهی، فرماندار شهرستان بناب»، جمعی از مسوولان استانی و مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد، ضمن اشاره به نقش کارگران در اقتصاد کشور عنوان کرد: «فرمایشات مقام معظم رهبری در سال های اخیر و تاکیدات ایشان بر ضرورت تقویت اقتصاد کشور، نشان از اهمیت این حوزه دارد.» وی افزود: «اگر ما بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم، طبیعتاً خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی را نیز حل کرده‌ایم.»

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب ظرفیت تولید این مجتمع را بیش از 3 میلیون تن عنوان کرد و گفت: «مجتمع فولاد صنعت بناب، توان آن را دارد که چیزی نزدیك دو و نیم میلیون تن در بخش نورد و حدود هشتصد هزار تن شمش تولید کند که با توجه به این مهم قطعا در سال جاری، برنامه ریزی برای افزایش تولیدات مجتمع و توسعه فعالیت ها در حوزه های مختلف، مد نظر خواهد بود.»

بهره‌برداری از فازهای جدید مجتمع فولاد بناب

فرماندار بناب بر حمایت مجموعه شهرستان از مجتمع فولاد صنعت بناب تأکید کرد و گفت: تا پایان سال با بهره برداری از فازهای جدید این مجتمع شاهد افزایش تولید و ایجاد اشتغال دراین شهرستان باشیم. ولی الله فرج اللهی در جمع مدیران و کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر از فعالان اقتصادی بعنوان سربازانی که در مقابل دشمن ایستاده اند، یاد کرد و اظهار کرد: با وجود اینکه در دو سال گذشته مشکلات زیادی گریبانگیر این واحد تولیدی بود، ولی مدیران این مجتمع با تلاش مضاعف توانستند سهمی که در تولید کشور دارند، آن را تولید و به بازار عرضه نمایند. فرماندار بناب همچنین این نوید را داد که هرچه در توان دارند در کنار مسئولین مجتمع فولاد قرار گرفته و در راستای حل مشکلات این مجتمع تلاش خواهند کرد تا شاهد درخشش هرچه بیشتر مجتمع در عرصه تولید باشیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: چرخ عظیم کشور با دستان کارگران این مرز و بوم می چرخد. علی دهاقین افزود: مجتمع فولاد بناب بعنوان یکی از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری بوده که در سال گذشته با وجود مشکلات عدیده اقتصادی توانست افزون بر 590 هزار تن انواع محصولات فولادی را تولید و سهم قابل توجهی از نیاز بازار داخلی و خارجی را تأمین کند. وی اظهارامیدواری کرد که با حمایت مسئولان و با تقویت صادرات در سال جاری شور و نشاط بیشتری در این واحد تولیدی رقم بخورد.

نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال برای توسعه و راه اندازی واحدهای جدید مجتمع فولاد صنعت بناب هزینه شده و تحول بزرگی را از بابت تولید و ایجاد اشتغال در منطقه می‌کند. حجت الاسلام محمد باقری بنابی در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر مجموعه فولاد صنعت و سایر مجموعه‌های دیگر را متعلق به تمام ایرانیان دانست و اظهار کرد: از روزی که بنده مسئولیت نمایندگی را بعهده گرفته ام، پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران بوده و از این به بعد نیز حمایت و پشتیبانی خود را از آنها ادامه خواهیم داد. وی همچنین از آمادگی خود برای حل مشکلات مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و گفت: هزینه یک هزار و 500 میلیارد تومان برای راه اندازی واحدهای جدید این مجتمع در سال جاری تحول بزرگی را از بابت تولید و ایجاد اشتغال در منطقه ایجاد خواهد کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24