Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همزمان با وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی، خوراک مجتمع های پتروشیمی ماهشهر از روزانه ١٤ میلیون به ٢٤ میلیون متر مکعب افزایش و تولید محصولات آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در گفتگو باخبرنگار شانا اظهار کرد: در حال مذاکره با شرکت ملی گاز ایران برای دریافت روزانه ١٠ میلیون متر مکعب گاز جدید با به تولید رسیدن فازهای جدید پارس جنوبی هستیم تا خوراک مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی تامین شود.
علی یزدانی افزود: در صورت تامین ١٠ میلیون متر مکعب گاز درخواستی، خوراک مجتمع های پتروشیمی از ١٤ میلیون متر مکعب به ٢٤ میلیون متر مکعب خواهد رسید که پیامد آن افزایش تولید محصولات متنوع پتروشیمی خواهد بود.
وی ادامه داد: هدفگذاری برای تولید ٣٠ میلیون تن محصول پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر انجام شده و چندین طرح توسعه ای در بخش های بالادستی و پایین دستی در دست اقدام است.
یزدانی گفت: جذب سرمایه گذاران جدید به ویژه در بخش صنایع تکمیلی در دستور کار قرار دارد و بدنبال تکمیل زنجیره هستیم تا روند خام فروشی کاهش یابد.
به گزارش شانا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر چندی پیش در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرده بود: با هدف تکمیل زنجیره ارزش توسعه صنایع تکمیلی، زنجیره تولید متانول در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با مشارکت مجتمع های پتروشیمی تکمیل خواهد شد.
علی یزدانی افزوده بود: همزمان با بخش بالادستی، بخشهای میان دستی و تکمیلی پتروشیمی در بخش متانول با ظرفیت ٣ میلیون و ٢٥٠ هزار تن در منطقه ویژه توسعه می یابد. بر این اساس پتروشیمی های امیرکبیر و فناوران با مشارکت چند شرکت دیگر به زودی با تشکیل کنسرسیومی، ظرفیت تولید متانول را در ماهشهر افزایش خواهند داد و قرار است یک مجتمع جدید همراه با صنایع میان دست و پایین دست احداث شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24