Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جایزه های اوپک به پژوهشگر و روزنامه نگار برگزیده ای تعلق می گیرد که در حوزه نفت و مسائل مربوط به آن بیش از ١٠ سال فعالیت داشته و تحلیل های واقع گرایانه ای از خود نشان داده باشند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، این سازمان خواستار معرفی اسامی نامزد های دریافت دو جایزه صنعتی در زمینه های پژوهش و روزنامه نگاری شده است.
این دو جایزه از افرادی تقدیر می کند که کمکهای شایانی به صنعت نفت و حوزه های مرتبط به آن به ویژه در توسعه همکاری ها میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نفت کرده باشند.
جایزه اوپک برای پژوهش به محققی تعلق می گیرد که به امر پژوهش و تجزیه و تحلیل موضوعات مربوط به نفت از خود اشتیاق نشان داده و فعالیت داشته ، به فهم بهتر عواملی که در ثبات بازار موثرند کمک کرده و در مناظره ها و گفت وگو ها نگاه منتقدانه و در عین حال بی طرفانه ای در زمینه مسائل نفتی از خود نشان داده باشد.
جایزه روزنامه نگاری اوپک نیز که شامل رسانه های مکتوب و دیداری می شود به روزنامه نگار با تجربه یا سازمان رسانه ای تعلق می گیرد که برای بیش از ١٠ سال گزارش ها و تحلیلهای واقع گرایانه و متوازنی از بازار نفت و مسائل مربوط به آن ارائه داده باشد.
هر دو جایزه را رئیس کنفرانس اوپک در جریان ششمین سمینار بین المللی این سازمان که در قصر هوفبورگ وین در اتریش در تاریخ ١٣ و ١٤ خرداد برگزار می شود، به برندگان اهدا خواهد کرد.
هدف اوپک از در نظر گرفتن این دو جایزه تقدیر و تشکر از تلاشهای پژوهشگران و روزنامه نگارانی است که در صنعت نفت فعال بوده اند و همچنین تشویق پژوهش و روزنامه نگاری واقع گرایانه در آینده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24