Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 امکان ظهور و بروز فساد در فعالیت‌های اقتصادی باید با اصلاح ساختار‌ها و ماندن بر اصول و باورهای ارزشیمان از بین برود. ایران را مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد گفت.

به گزارش شانا، محسن دلاویز گفت: زمان ورود ما به نفت پاسارگاد، با پدیده رانت و همچنین ویژه خوارانی رو به رو بودیم که با علم به این که برخورد با آن‌ها تبعاتی برای مان دارد، مانع آن شدیم.
مدیر عامل شرکت نفت پاسگاد، افزود: متأسفانه در گذشته با حذف مشتریان، تمام قیر پاسارگاد در انحصار یکی - دو نفر خاص قرار گرفته بود که این امر نیز به انحصار این محصول در کشور و فساد و رانت حاصل از آن منتهی شده بود. بیش از ۷۰ درصد تولید قیر شرکت در انحصار این افراد بود که در اولین تصمیم، نسبت به تغییر این وضعیت و جاری و ساری کردن شفافیت در فعالیت‌های شرکت اقدام کردیم.
دلاویز ادامه داد: بعد از حذف این مشتریان، شاهد شدید‌ترین حملات و فشار‌ها از سوی آن‌ها و افراد وابسته به آنان بودیم که بعد از به اجرا گذاشتن ضمانت‌نامه‌های بانکی آن‌ها و کشیدن کار به مراجع قضائی، توانستیم احقاق حق و از منافع سهامداران و بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه باید امکان ظهور و بروز فساد در فعالیت‌های اقتصادی را با اصلاح ساختار‌ها و ماندن بر اصول و باورهای ارزشیمان از بین ببریم افزود: تاکید دولت نیز همواره بر پاکدستی و مقاومت در مقابل کسانی است که رانت بر آنان عادت شده است.
دلاویز عمده‌ترین کار صورت گرفته در ۳ ماه گذشته را تنوع مشتریان ارزیابی کرد و گفت: با بازنگری کلیه قراردادهای شرکت و تعیین تکلیف قراردادهای قبلی، نظارت درون سازمانی و افزایش فعالیت‌های بازرگانی توانستیم وضعیت شرکت را سر و سامان دهیم. اما مهم‌ترین اقداماتی که در نفت پاسارگاد برای حذف رانت و ایجاد سلامت و شفافیت کاری صورت دادیم، حذف همه اختیارات فسادخیز مدیرعامل و مدیران زیر مجموعه بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24