Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

 رئیس دومین كنگره ملی زغال سنگ از برگزاری این كنگره طی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (پنجم تا هفتم شهریور) در كرمان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایرج فلاح با بیان این مطلب تصریح كرد: دومین كنگره ملی زغال سنگ با هدف بررسی مزیت ها، فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت زغال سنگ و با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران شركت های معدنی و كارخانجات تولید زغال سنگ، تشكل های معدنی و نیز نمایندگان مجلس و استاندار كرمان برگزار می شود.
وی افزود: محورهای این كنگره شامل زمین شناسی، اكتشاف، استخراج، فرآوری مواد معدنی، مكانیك سنگ، ایمنی، بهداشت و محیط زیست و صنایع وابسته به صنعت زغال سنگ است.
رئیس دومین كنگره ملی زغال سنگ خاطرنشان كرد: طی فراخوان داده شده در ماه تیر، 130 مقاله به دبیرخانه كنگره ارسال و پس از بررسی داوران، 80 مقاله مورد تایید قرار گرفت. مقالات تایید شده، به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.
وی ادامه داد: در این كنگره، كارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته خارجی تشكیل می شود كه موضوع برخی از این كارگاه ها، «انفجار مواد منفجره با استفاده از چاشنی الكتریكی و دستگاه اكسپلودر»، «استخراج لایه های زغالی با توجه به روش های مكانیزه و نیمه مكانیزه؛ حفاری تونل های دسترسی و آخرین تكنیك های نگهداری»، «استخراج لایه های زغالی با توجه به روش های مكانیزه و نیمه مكانیزه؛ حفاری تونل های دسترسی و آخرین تكنیك های نگهداری سقف» و «رگه های نازك زغال سنگ كم عیار؛ چالش ها و فرصت ها» است.
بنا به این گزارش، شركت زغال سنگ كرمان با همكاری دانشگاه شاهرود، دومین كنگره ملی زغال سنگ در محل این شركت برگزار می كند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24