Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترام
    من سهام بانک صادرات و ملت و سینا دارم . لطفا تارگت های این سه سهم رو بفرمائید و با وجود اینکه میگن آتش بس امضا شده چرا امروز تمامی بانکی ها منفی هستند ؟؟ توصیه شما به نگهداری سهام بانکی می باشد و یا بفروشیم ؟؟؟

    30 خرد 1405 ساعت 11:20
  • bourse24 users avatar

    با سلام ساینا سپاها وپارس را لطفا تحلیل کنید و نقطه ورود مناسب و اهداف را بفرمایید

    30 خرد 1405 ساعت 06:08
  • bourse24 users avatar

    سلام وسط پاسخ دادن بقیه سوال فراموش شد پالایش وفملی تارگت تکنیکال ممنون

    30 خرد 1405 ساعت 00:13
  • bourse24 users avatar

    چون من بخاطر مشغله کاریی که دارم‌کمتر میتوانم در طول ساعات کاری بازار سرمایه ، اقدام به معامله و‌ترید‌کنم و به همین خاطر از فرصتهای کسب سود، جا میمانم و بیشتر ، سهامداری میکنم تا ترید و نتیجتا سبدم رشد چندانی نمیکند چه پیشنهادی برای من دارید

    29 خرد 1405 ساعت 14:12
  • bourse24 users avatar

    سلام
    ۱-سبد پیشنهادی رو معمولا کی اعلام‌میکنید
    ۲- برای ویزیت پرتغوی اینجانب، سامانه مجددا درخواست هزینه به همان میزان ثبت نامی میکند که ظاهرا اشکال از سامانه است ایا ویزیت سبدهام هزینه دارد؟
    ۳- ایا مشاوره سرمایه گذاری هم دارید؟ اعم از تلفنی و غیره

    29 خرد 1405 ساعت 14:08
  • bourse24 users avatar

    سلام صندوق مزه و سیمانا چند درصد دیگه جای رشد دارد؟ یا نقطه خروج را بگویید؟

    27 خرد 1405 ساعت 15:05
  • bourse24 users avatar

    سلام خدا قوت به شما . سهم شیفته رو چه قیمتی ارزش خرید داره ؟ با تشکر

    27 خرد 1405 ساعت 11:34
  • bourse24 users avatar

    با سلام وتشکر از پاسخ قبلی لطفا تارگت های تکنیکال وبملت شپنا وپالایش شبندروفملی را بفرمایید

    27 خرد 1405 ساعت 08:50
  • bourse24 users avatar

    سلام پالایش -فملی -وبملت -شپنا -شبندر بصورت مساوی در پرتفو دارم کدام را کم زیاد کنم یا تغییر بدم وتا کجا نگه دارم

    26 خرد 1405 ساعت 13:48
  • bourse24 users avatar

    سلام و عرض ادب
    بنده سهام دار شگویا و فولاد هستم ، شگویا با ۵۰ درصد مثبت باز شد من شکویا را نکهداری کنم یا با سهم دیگه هم گروه عوض کنم ، نظرتون در خصوص فولاد چیه ؟

    26 خرد 1405 ساعت 07:05
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24