پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











با سلام و احترام
30 خرد 1405 ساعت 11:20من سهام بانک صادرات و ملت و سینا دارم . لطفا تارگت های این سه سهم رو بفرمائید و با وجود اینکه میگن آتش بس امضا شده چرا امروز تمامی بانکی ها منفی هستند ؟؟ توصیه شما به نگهداری سهام بانکی می باشد و یا بفروشیم ؟؟؟
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
31 خرد 1405 ساعت 09:23با سلام ساینا سپاها وپارس را لطفا تحلیل کنید و نقطه ورود مناسب و اهداف را بفرمایید
30 خرد 1405 ساعت 06:08پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
31 خرد 1405 ساعت 16:18سلام وسط پاسخ دادن بقیه سوال فراموش شد پالایش وفملی تارگت تکنیکال ممنون
30 خرد 1405 ساعت 00:13پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
31 خرد 1405 ساعت 11:31چون من بخاطر مشغله کاریی که دارمکمتر میتوانم در طول ساعات کاری بازار سرمایه ، اقدام به معامله وتریدکنم و به همین خاطر از فرصتهای کسب سود، جا میمانم و بیشتر ، سهامداری میکنم تا ترید و نتیجتا سبدم رشد چندانی نمیکند چه پیشنهادی برای من دارید
29 خرد 1405 ساعت 14:12پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
31 خرد 1405 ساعت 09:27سلام
29 خرد 1405 ساعت 14:08۱-سبد پیشنهادی رو معمولا کی اعلاممیکنید
۲- برای ویزیت پرتغوی اینجانب، سامانه مجددا درخواست هزینه به همان میزان ثبت نامی میکند که ظاهرا اشکال از سامانه است ایا ویزیت سبدهام هزینه دارد؟
۳- ایا مشاوره سرمایه گذاری هم دارید؟ اعم از تلفنی و غیره
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
31 خرد 1405 ساعت 09:26سلام صندوق مزه و سیمانا چند درصد دیگه جای رشد دارد؟ یا نقطه خروج را بگویید؟
27 خرد 1405 ساعت 15:05پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
29 خرد 1405 ساعت 10:55سلام خدا قوت به شما . سهم شیفته رو چه قیمتی ارزش خرید داره ؟ با تشکر
27 خرد 1405 ساعت 11:34پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
29 خرد 1405 ساعت 10:53با سلام وتشکر از پاسخ قبلی لطفا تارگت های تکنیکال وبملت شپنا وپالایش شبندروفملی را بفرمایید
27 خرد 1405 ساعت 08:50پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
29 خرد 1405 ساعت 10:39سلام پالایش -فملی -وبملت -شپنا -شبندر بصورت مساوی در پرتفو دارم کدام را کم زیاد کنم یا تغییر بدم وتا کجا نگه دارم
26 خرد 1405 ساعت 13:48پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
27 خرد 1405 ساعت 07:46سلام و عرض ادب
26 خرد 1405 ساعت 07:05بنده سهام دار شگویا و فولاد هستم ، شگویا با ۵۰ درصد مثبت باز شد من شکویا را نکهداری کنم یا با سهم دیگه هم گروه عوض کنم ، نظرتون در خصوص فولاد چیه ؟
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
26 خرد 1405 ساعت 11:03