Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

انبوه سازان که امروز سبز پوش شده بودند چند سهامدار درصدی را به عنوان خریدار به خود دیدند . صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر که ثباغ را فراموش نمی کند امروز هم ١٢۶ میلیون تومان برای خرید این نماد کنار گذاشته بود شرکت گروه مالی سپهر صادرات هم ۶٢ میلیون تومان در ثباغ خرید کرد . در ثپردیس دو کد حقیقی مجموعا در حدود ١۴٨ میلیون تومان سهم خریدند. در ثنوسا و ثفارس اما دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و سمیع فارس به ترتیب در حدود ١٢۵ و ١٧۵میلیون تومان از سهم هایشان را فروختند . معامله امروز ثمسکن در دو نماد ثرود و ثپردیس هم جالب توجه بود ثمسکن در هر یک از این دو زیرمجموعه اش خرید یک هزار سهمی کرد که به نوعی می توان آن را به عنوان سیگنال عدم فروش از جانب این مجموعه تلقی کرد . ثرود و ثپردیس هر دو جزو نمادهای پر پتانسیل گروه سرمایه گذاری مسکن هستند.

صعود دسته جمعی

بورس24 :

در معاملات روز سه شنبه بیش از هر چیزی حضور پر رنگ تمام گروه ها در پی ریزی یک صعود تمام عیار جلب نظر می کرد این اتفاق پس از هفته ها یکه تازی صنایع پیشرو در حال شکل گیری است . جالب آنکه در مقطع فعلی هیچ هیجان یکباره ای به معاملات وارد نیامده و عموما نمادها با اتکا بر تحلیل و امید به آینده دور و نزدیک خریداری می شوند.

بدون هیچ وقفه ای به سراغ معاملات 17 فروردین می رویم جایی که تعداد نمادهای معامله شده هر روزه در حال افزایش است. امروز در بازارهای مختلف بورس و فرابورس 428 سهم و حق تقدم معامله شدند که از این بین 72 نماد موفق به ثبت ارزش معامله بیش از یک میلیارد تومان و 8 نماد موفق به ثبت ارزش معامله بیش از 10 میلیارد تومان شدند .

این آمار در کنار افزایش 6 درصدی ارزش معاملات نشان از جدی تر شدن خرید و فروش ها دارد . با توجه به افزایش تعداد نمادهای میلیاردی باید گفت گستره تقاضا در نماد و گروه های بیشتری ، افزایش یافته است و نمادهایی که پیش از این تمرکز بازار را به خود جلب می کردند و بخش عظیمی از ارزش معاملات را در اختیار داشتند کاهش یافته اند .

در مجموع باید گفت بازی صعود سال 95 با نمادهای بیشتری در حال پیگیری است که این خود می تواند نشانه بسیار خوبی برای کلیت بازار سرمایه تلقی شود .

این تحلیل را می توان از شاخص های کل و هم وزن هم دریافت . جایی که شاخص کل هم وزن در یک اقدامی جالب گوی سبقت را از شاخص کل گرفت و نزدیک به یک درصد رشد کرد . کمتر دیده بودیم که شاخص کل هم وزن که ارتفاع کمی نسبت به شاخص کل دارد افزایش بیشتری نسبت به شاخص کل ثبت کند و این به معنای حضور و مشارکت تمام نمادها در صعود است .

رایانه و انفورماتیک

در گروه رایانه شاهد افزایش ارزش معاملات نسبت به روز گذشته بودیم در این گروه رکیش با توجه به شایعات مطرح شده در خصوص قرارداد با سامسونگ مورد توجه قرار گرفت و تا پایان معاملات صف خرید ماند در این گروه نماد چراغ خاموش کم نیست رتاپ ، مداران و حتی سیستم می توانند از برترین های این گروه باشند . همکاران سیستم که محافظه کارانه تنها 20 درصد به مبلغ فروش و در آمد خدمات سال 94 خود افزوده و تعدیل مثبت 14 درصدی را نسبت به سال قبل در پیش بینی 95 خود ارائه کرده است . سیستم افزایش سرمایه 67 درصدی را از سود انباشته به هیات مدیره تفویض کرده که می تواند از پتانسیل های این سهم باشد . در این گروه امروز معاملات خاصی از سهامداران درصدی شکل نگرفت .

افزایش 80 درصدی ارزش معاملات انبوه سازان

ارزش معاملات امروز نمادهای انبوه ساز در مقایسه با روز دوشنبه افزایشی 80 درصدی را تجربه کرد و به 14 میلیارد تومان رسید . کرمان وکیسون دو نمادی هستند که این روزها ارزش معاملات خوبی را در این گروه بر جای می گذارند . مشخصا گروه هایی در این دو نماد فعال هستند.

انبوه سازان که امروز سبز پوش شده بودند چند سهامدار درصدی را به عنوان خریدار به خود دیدند . صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر که ثباغ را فراموش نمی کند امروز هم 126 میلیون تومان برای خرید این نماد کنار گذاشته بود شرکت گروه مالی سپهر صادرات هم 62 میلیون تومان در ثباغ خرید کرد . در ثپردیس دو کد حقیقی مجموعا در حدود 148 میلیون تومان سهم خریدند. در ثنوسا و ثفارس اما دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و سمیع فارس به ترتیب در حدود 125 و 175میلیون تومان از سهم هایشان را فروختند . معامله امروز ثمسکن در دو نماد ثرود و ثپردیس هم جالب توجه بود ثمسکن در هر یک از این دو زیرمجموعه اش خرید یک هزار سهمی کرد که به نوعی می توان آن را به عنوان سیگنال عدم فروش از جانب این مجموعه تلقی کرد . ثرود و ثپردیس هر دو جزو نمادهای پر پتانسیل گروه سرمایه گذاری مسکن هستند.

در خصوص ثرود تحلیلگران تکنیکال به الگوی کاپ خوش بین شده اند اتفاقی که اگر عملی شود این سهم را به راحتی تا قیمت های 260 تومانی می رساند .

از حیث بازی سهامداران درصدی و خرد هم این اتفاق شدنی به نظر می رسد . هم اینک بیش از 460 میلیون سهم ثرود در اختیار سهامداران درصدی است و کمتر از 40 میلیون برگ سهم در اختیار غیر درصدی ها است عموما سهامداران درصدی و حقوقی جزو سهامداران قدیمی این نماد محسوب می شوند که نحوه معاملاتشان از اهداف بلندمدت این گروه می گوید . سهامداران غیر درصدی هم در ماه های اخیر نشان داده اند که در این قیمت ها چندان فروشنده نیستند . جالب توجه آنکه در غیاب معامله گران درصدی امروز 2 میلیون از 40 میلیون برگه سهم یعنی 5 درصد از سهام غیردرصدی ها معامله شد که به نوعی خشک شدن سهم در روند صعودی را نشان می دهد . تمام این موارد درکنار وضعیت بنیادی خوب ثرود به نظر شرایط را برای صعود این نماد کوچک آماده کرده است .

بیمه و بازنشستگی

در این گروه معاملات شاداب و با طراوتی را مشاهده کردیم بیمه ای ها که دیروز 2 میلیارد تومان ارزش معامله ثبت کرده بودند امروز بیش از 7 میلیارد تومان ارزش معامله از خود برجای گذاشتند . در این گروه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا معاملات جالبی انجام می دهد امروز آتیه صبا که از عرضه یک میلیون و 500 هزار سهم دانا 236 میلیون تومان بدست آورده بود خردید 197 میلیون تومانی در البرز انجام داد .

در کوثر هم 13 میلیون و 800 هزار سهم از سبد سهام شرکت صنایع معدنی شهاب سنگ به شرکت خدمات بیمه ای سهند مشاور منتقل شد . بیمه کوثر با کسب 60 درصد بازدهی در سال 94 یکی از برترین عملکردها را در بین نمادهای بیمه ای داشت .

کاهش تلاطم و ارزش در صنعت خودرو

ظهور و بروز صنایع که به انزوا رفته بودند امروز بخشی از ارزش معاملات صنعت خودرو را ناپدید کرد . ارزش معاملات امروز خودروسازان در مقایسه با دیروز افتی 14 درصدی را تحمل کرد .

بدون شک یکی از دلایلی که امروز صف خرید خگستر از بین رفت عرضه سهامداران درصدی بود . ایران خودرو امروز هم به عنوان فروشنده ای قوی در خگستر ظاهر شد و 16 میلیون و 295 هزار سهم را به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 578 میلیون تومان فروخت .

در ورنا همانطور که دیروز گفتیم سازمان گسترش و نوسازی ایران در حال به انتها رساندن عرضه هایش است . امروز گسترش و نوسازی با عرضه سنگین از جمع سهامداران درصدی خارج شده است . قطعا این عرضه بیش از 27 میلیون برگه سهم و ارزش 7 میلیارد تومان حجم و ارزش داشته است . در روزهای آتی گسترش و نوسازی که به زیر یک درصد نزول کرده فروشنده قوی در ورنا خواهد بود . شرکت توسعه اقتصادی آرین هم که دیروز به عنوان فروشنده معرفی شد امروز 5 میلیون سهم دیگر از ورنا را فروخت ارزش این عرضه در حدود یک میلیاردو 377 میلیون تومان برآورد می شود .

شرکت سرمایه گذاری سمند معاملات جالبی انجام داد سمند امروز در کنار فروش خوساز ، خچرخش و ختوقا به ارزش تقریبی 487 میلیون تومان ، 2 میلیون و 50 هزار سهم ایران خودرو به ارزش تقریبی 887 میلیون تومان خرید.

خودرو هم که امروز صف خرید مستحکمی از خود به نمایش گذاشت از جانب سرمایه گذاری صنعت و معدن به اندازه 15 میلیون برگه سهم به ارزش 6 میلیارد و 489 میلیون تومان عرضه شد .

خکاوه دیگر سهمی بود که از عرضه سهامداران درصدی جان سالم به در نبرد . همانطور که در شماره قبل اشاره شد شرکت سهامی بیمه ایران که یک فروشنده بالقوه در خکاوه است در معاملات حاضر شد و 2 میلیون سهم از خکاوه به ارزش 400 میلیون تومان فروخت .

خساپا در غیاب فروشنده های پرزورش امروز را با صف خرید پر حجم به آسوده به پایان برد .

فروشنده های سیمانی بیدار می شوند ؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم اگر چه سیمان سازان مدت مدیدی از صعود گروه های مختلف جا مانده اند اما شرایط نقدینگی این گروه به شکلی است که انتظار عرضه از سهامداران درصدی داریم در همین راستا امروز شرکت سرماهی گذاری سیمان سپاهان در ساراب ، شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار در سبزوا ، شرکت سیمان فارس و خوزستان در سبهان ، شرکت گروه مالی بانک مسکن در ستران و سشمال ، کدی حقیقی در سرود ، شرکت سرمایه گذاری پویا در سصوفی ، شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در سفارس ، شرکت مدبران اقتصاد در سکرما و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در سهرمز دست به فروش به نسبت پر ارزشی در سیمان سازان زدند . این سهامداران درصدی در مجموع در حدود 2 میلیارد و 204 میلیون تومان از فروش هایشان به جیب زدند که عرضه سیمان تامین در سفارس به تنهایی ارزش یک میلیارد و 252 میلیون تومانی داشت .

پس از گذشت 9 روز کاری از سال 95 ، ستران با کسب 19 درصد بازدهی یکی از برترین عملکردها را در گروه خاکستری بازار سرمایه از خود بروز داده است .

دو سهامدار درصدی جدید در تازه وارد فرابورس

طی معاملات امروز شخصی حقیقی و شرکت تجارت مروارید سولدوز تعداد سهم هایشان در ساینا را به بیش از یک درصد از سهام صنایع بهداشتی ساینا رساندند و به این ترتیب به شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در ساینا ملحق شدند .

عیار 20 نماد برتر افتاد

همانطور که قبلتر اشاره شد ارزش معاملات امروز بین نمادهای بیشتری تقسیم شده بود و ارزش معاملات در بین چند نماد خاصی محصور نبود در همین راستا 20 نماد پر ارزش معاملات تنها موفق به در اختیار گرفتن 58 درصد از ارزش معاملات شدند 20 نماد پرارزش معاملات در مقایسه با روزهای قبلی در سال 95 کمترین درصد تملک ارزش معاملات را امروز از خود برجای گذاشتند .

نگاه های دوخته شده به صنعت خودرو

در بین صنایع همچنان صنعت خودرو با فاصله زیاد از سایر گروه ها در صدر ارزش معاملات قرار دارد . با این وجود میزان رشد ارزش معاملات در بیمه ، غذایی ها و دارویی ها قابل توجه است در طرف دیگر صنعت فلزات اساسی و پالایشگاهی ها علی رغم صعود کلی ارزش معاملات با افت خرید و فروش مواجه شدند .

پایان معاملات بلوکی تکشا

امروز آخرین بلوک سهام بین شرکت های سرمایه گذاری سعدی و موسسه اندوخته شاهد انتقال یافت و موسسه شاهد جای سرمایه گذاری سعدی را در تکشا گرفت این معاملات سریالی از آن جهت که هر دو شرکت خریدار و فروشنده عضو یک گروه هستند نمی تواند برای تکشا مهم و تاثیر گذار باشد .

ادامه فروش سهامداران درصدی

امروز سهامدارانی که مالکیت بیش از یک درصد از سهام شرکت ها را در اختیار دارند بیش از خرید سهام به فروش تمایل نشان دادند . این تمایل به فروش در صنعت خودرو بیش از سایر گروه ها به چشم آمد . در تصویر زیر مشاهده می کنید که در معاملات امروز ، ایران خودرو با فروش خگستر بیشترین وجه نقد را بین سهامداران درصدی بدست آورد و بانک دی با حمایت قاطع از نیروگاه دماوند بیشترین وجه نقد را مصرف کرد. در مجموع ارزش فروش سهامداران درصدی در مقابل ارزش خریدهایشان در حدود 31 میلیارد و 943 میلیون تومان بیشتر بود.

جدول براساس ارزش معامله از خرید به فروش مرتب شده است .

خریدار/ فروشنده (درصدی) سهام شرکت معامله شده نماد سهام معامله شده قیمت پایانی(ریال) تعداد سهام خریداری شده / فروخته شده (هزار سهم) تعداد سهام تحت مالکیت پس از معامله (میلیون سهم) صنعت بازدهی نماد معامله شده از ابتدای سال 95(درصد) بازدهی نماد معامله شده در سال 94 (درصد)
بانك دی-سهامی عام- تولید نیروی برق دماوند دماوند 77,136 723 428/3 عرضه برق،گاز،بخار و آب گرم 5- 10
شركت خدمات بیمه ای سهندمشاور-سهامی خاص- بیمه كوثر کوثر 2,920 13,800 69/0 بیمه و بازنشستگی 4 60
شركت گروه مالی بانك پارسیان-سهامی خاص- صندوق س. اعتماد آفرین پارسیان اعتماد 12,780 2,500 39/4 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله 2 26
BFMصندوق سرمایه گذاری.ا.بازارگردانی سپهرصاد بانك صادرات ایران وبصادر 1,075 14,975 1,284/1 بانکها و موسسات اعتباری 1 32
موسسه اندوخته شاهد گسترش‌صنایع‌وخدمات‌كشاورزی‌ تکشا 2,617 5,497 55/1 ماشین آلات و تجهیزات 5 6
شركت سرمایه گذاری سمند-سهامی خاص- ایران‌ خودرو خودرو 4,326 2,050 1,742/7 خودرو و قطعات 7- 94
شخص حقیقی صنایع بهداشتی ساینا ساینا 3,804 ورود به جمع سهامداران درصدی 1/0 شیمیایی 51 28
صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر توسعه‌ صنایع‌ بهشهر(هلدینگ وبشهر 2,478 1,282 208/6 غذایی بجز قند وشکر 1 54
شركت صنایع فولادآلیاژی یزد-سهامی عام- صنایع‌ آذرآب‌ فاذر 6,037 500 19/5 محصولات فلزی 14 75
شركت تجارت مرواریدسولدوز-سهامی خاص- صنایع بهداشتی ساینا ساینا 3,804 ورود به جمع سهامداران درصدی 2/0 شیمیایی 51 28
شركت اندیشه سازان بسامان ونداد-سهامی خاص- بانك پاسارگاد وپاسار 1,277 2,247 445/9 بانکها و موسسات اعتباری 1- 12-
شركت سرمایه گذاری آتی نگرسپهرایرانیان-سهامی خ داروسازی‌ سینا دسینا 26,410 92 2/4 دارویی 7- 110
شركت صنایع مفتول كاران یزد-سهامی خاص- صنایع‌ آذرآب‌ فاذر 6,037 350 20/7 محصولات فلزی 14 75
شركت سرمایه گذاری آتیه صبا-سهامی خاص- بیمه البرز البرز 1,209 1,632 201/7 بیمه و بازنشستگی 4 9
شركت گروه مالی سپهرصادرات-سهامی خاص- باما کاما 3,769 400 8/9 استخراج کانه های فلزی 10 10
صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر شهر سازی و خانه سازی باغمیشه ثباغ 3,086 408 25/4 انبوه سازی املاک و مستغلات 2 22
ETFكدرزروصندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله صندوق سرمایه‌گذاری اطلس-سهام اطلس 10,819 100 983/7 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله 1 20
شركت لفافهای چندلایه آرمن آپادانا-سهامی خاص- توكا رنگ فولاد سپاهان شتوکا 3,105 324 5/2 شیمیایی 5- 112
شركت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات-سهامی عام توسعه معدنی و صنعتی صبانور کنور 2,304 425 1,809/3 استخراج کانه های فلزی 13 22-
شخص حقیقی سرمایه گذاری مسكن پردیس ثپردیس 6,397 139 6/1 انبوه سازی املاک و مستغلات 5- 43
شخص حقیقی شركت مواد ویژه لیا شلیا 2,594 340 3/6 کانی غیر فلزی 7 85
شركت سرمایه گذاری هامون شمال-سهامی عام- داروسازی كاسپین تامین کاسپین 18,378 46 1/8 دارویی 4 34
شركت سرمایه گذاری اعتمادجم-سهامی عام- مس‌ شهیدباهنر فباهنر 1,665 494 7/8 فلزات اساسی 3- 27
شخص حقیقی س. تدبیرگران فارس وخوزستان سدبیر 2,275 289 5/6 سرمایه گذاریها 3 23
شركت گروه مالی سپهرصادرات-سهامی خاص- شهر سازی و خانه سازی باغمیشه ثباغ 3,086 200 22/6 انبوه سازی املاک و مستغلات 2 22
شخص حقیقی سرمایه گذاری مسكن پردیس ثپردیس 6,397 92 6/2 انبوه سازی املاک و مستغلات 5- 43
شركت سرمایه گذاری توسعه اعتماد-سهامی عام- بانك انصار وانصار 2,694 215 685/4 بانکها و موسسات اعتباری 6- 22
شركت سرمایه گذاری مهر-سهامی خاص- سرمایه‌گذاری‌ سپه‌ وسپه 1,312 396 158/0 سرمایه گذاریها 1 9
شخص حقیقی فنرسازی‌زر خزر 1,701 263 27/9 خودرو و قطعات 14- 3
شركت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهرایران-سهامی بانك‌اقتصادنوین‌ ونوین 2,620 170 841/0 بانکها و موسسات اعتباری 6 35
شخص حقیقی فیبر ایران‌ چفیبر 7,380 60 1/4 محصولات چوبی 36 98
شركت كارآفرینان سبزخلیج فارس-سهامی خاص- سرمایه‌گذاری‌توسعه‌ملی‌ وتوسم 1,457 281 66/7 سرمایه گذاریها 1 1
شركت سرمایه گذاری اعتضادغدیر-سهامی خاص- داروسازی سبحان انكولوژی دسانکو 3,760 103 4/2 دارویی 2 28
شخص حقیقی تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ کماسه 1,763 205 3/9 استخراج سایر معادن 0- 66
شخص حقیقی فرآورده‌های‌ نسوز پارس‌ کفپارس 6,964 50 49/7 کانی غیر فلزی 2- 58
شركت مدیریت سرمایه امیدتوس-سهامی خاص- سرمایه‌ گذاری‌ البرز(هلدینگ‌ والبر 4,746 65 31/3 دارویی 3- 66
شخص حقیقی كارت اعتباری ایران كیش رکیش 3,745 80 25/2 رایانه 13 65
بانك سامان-سهامی عام- توکاریل توریل 2,655 100 23/4 حمل و نقل انبارداری و ارتباطات 5 19
شركت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان-سهامی خاص- مواد اولیه دارویی البرز بالك دبالک 4,911 50 1/5 دارویی 1 8
شركت سرمایه گذاری اعتلاءالبرز-سهامی عام- داروسازی تولید دارو دتولید 8,136 21 6/8 دارویی 6 32
شخص حقیقی شیشه‌ همدان‌ کهمدا 8,448 20 3/8 کانی غیر فلزی 0- 63
شخص حقیقی قند مرودشت‌ قمرو 2,997 55 10/7 قند و شکر 2 44
شخص حقیقی قند شیرین‌ خراسان‌ قشرین 13,308 12 0/8 قند و شکر 5 226
شركت سرمایه گذاری تدبیرفرهنگیان-سهامی خاص- مواد اولیه دارویی البرز بالك دبالک 4,911 32 1/9 دارویی 1 8
شخص حقیقی ماشین‌سازی‌نیرومحركه‌ تمحرکه 2,141 72 0/9 ماشین آلات و تجهیزات 14 10-
شركت سرمایه گذاری اعتلاءالبرز-سهامی عام- شركت كی بی سی کی بی سی 5,825 20 2/6 دارویی 2- 78
شركت گروه توسعه مالی مهرآیندگان-سهامی عام- بهنوش‌ ایران‌ غبهنوش 5,979 19 4/3 غذایی بجز قند وشکر 2- 57
شركت سرمایه گذاری تدبیر-سهامی خاص- سرمایه گذاری پردیس پردیس 946 108 651/4 سرمایه گذاریها 0 10
شركت سرمایه گذاری نفت وگازوپتروشیمی تامین-س.ع پتروشیمی فناوران شفن 16,079 5 461/4 شیمیایی 0 13-
شخص حقیقی كشت‌وصنعت‌پیاذر غاذر 2,603 30 3/5 غذایی بجز قند وشکر 14 1-
شخص حقیقی مهندسی صنعتی روان فن آور خفناور 4,194 15 0/4 خودرو و قطعات 4- 81
شخص حقیقی توكا رنگ فولاد سپاهان شتوکا 3,105 20 1/0 شیمیایی 5- 112
شركت سرمایه گذاری توسعه ملی-سهامی عام- سرمایه گذاری گروه توسعه ملی وبانک 2,445 25 209/7 چندرشته ای صنعتی 1- 13
شخص حقیقی ایركا پارت صنعت خکار 2,630 19 3/6 خودرو و قطعات 2 24
شخص حقیقی داده‌پردازی‌ایران‌ مداران 2,434 20 17/6 رایانه 9 46
شخص حقیقی نورد آلومینیوم‌ فنوال 1,062 40 7/0 فلزات اساسی 7 78
شركت سرمایه گذاری اعتلاءالبرز-سهامی عام- گروه دارویی سبحان دسبحا 7,958 5 8/4 دارویی 1- 78
شركت سرمایه گذاری عمران توسعه استان هرمزگان-سه سخت‌ آژند ثاژن 6,101 6 14/2 انبوه سازی املاک و مستغلات 0 39
شخص حقیقی س. تدبیرگران فارس وخوزستان سدبیر 2,275 16 2/1 سرمایه گذاریها 3 23
شركت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان-سهامی خاص- سهامی ذوب آهن اصفهان ذوب 2,647 10 94/2 فلزات اساسی 8 52
شركت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید-سهامی خاص- بازرگانی و تولیدی مرجان كار کمرجان 4,284 6 14/6 کاشی و سرامیک 5 10-
شخص حقیقی ماشین‌سازی‌نیرومحركه‌ تمحرکه 2,141 12 2/2 ماشین آلات و تجهیزات 14 10-
شخص حقیقی ماشین‌سازی‌نیرومحركه‌ تمحرکه 2,141 11 0/7 ماشین آلات و تجهیزات 14 10-
شركت گروه مالی بانك پارسیان-سهامی خاص- باما کاما 3,769 6 15/2 استخراج کانه های فلزی 10 10
شخص حقیقی شهد قشهد 3,769 5 5/4 قند و شکر 3- 113
شركت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات-سهامی عام معدنی و صنعتی گل گهر کگل 2,591 7 4,027/0 استخراج کانه های فلزی 8 15-
شخص حقیقی س. تدبیرگران فارس وخوزستان سدبیر 2,275 7 2/0 سرمایه گذاریها 3 23
شخص حقیقی فیبر ایران‌ چفیبر 7,380 2 0/8 محصولات چوبی 36 98
شركت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید-سهامی خاص- معدنی و صنعتی گل گهر کگل 2,591 5 1,669/2 استخراج کانه های فلزی 8 15-
شركت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید-سهامی خاص- كویر تایر پکویر 3,431 4 138/1 لاستیک و پلاستیک 0 29-
شركت توسعه ومدیریت سرمایه صبا-سهامی خاص- سرمایه گذاری نور كوثر ایرانیان وسکاب 1,071 8 264/6 سرمایه گذاریها 1 8
شخص حقیقی تهران‌ شیمی‌ شتهران 35,001 0 63/2 دارویی - 82
شركت گروه سرمایه گذاری مسكن-سهامی عام- سرمایه گذاری مسكن پردیس ثپردیس 6,397 1 266/5 انبوه سازی املاک و مستغلات 5- 43
شركت گروه توسعه اقتصادی رستا-سهامی خاص- پارس‌ دارو دپارس 17,188 0 2/0 دارویی 1- 85
شخص حقیقی توكا رنگ فولاد سپاهان شتوکا 3,105 1 1/1 شیمیایی 5- 112
شركت گروه سرمایه گذاری مسكن-سهامی عام- سرمایه‌گذاری مسكن زاینده رود ثرود 1,800 1 421/6 انبوه سازی املاک و مستغلات 9 7-
شركت گروه مالی بانك مسكن-سهامی عام- ص.س.زمین و ساختمان نسیم نسیم 10,654 0 14/5 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله 0- 6
شخص حقیقی توكا رنگ فولاد سپاهان شتوکا 3,105 0 2/0 شیمیایی 5- 112
صندوق سرمایه گذاری ره آوردآبادمسكن امتیازتسهیلات مسكن اسفندماه تسه   1- 0/1 تسه    
صندوق سرمایه گذاری ره آوردآبادمسكن امتیازتسهیلات مسكن بهمن ماه تسه   1- 0/0 تسه    
تسهیلات استفاده شده بانك مسكن-ممنوع المعامله- امتیازتسهیلات مسكن بهمن ماه تسه   5 0/3 تسه    
شخص حقیقی گسترش‌صنایع‌وخدمات‌كشاورزی‌ تکشا 2,617 13- 3/3 ماشین آلات و تجهیزات 5 6
شركت بیمه اتكایی ایرانیان-سهامی عام- بیمه پاسارگاد بپاس 3,401 10- 18/0 بیمه و بازنشستگی 10 26
شخص حقیقی ماشین‌سازی‌نیرومحركه‌ تمحرکه 2,141 25- 0/4 ماشین آلات و تجهیزات 14 10-
شركت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی كشوری-سهامی مارگارین‌ غمارگ 4,961 13- 7/0 غذایی بجز قند وشکر 0- 75
شركت سرمایه گذاری نفت وگازوپتروشیمی تامین-س.ع پتروشیمی جم جم 9,794 10- 1,404/8 شیمیایی 5 39
شركت سرمایه گذاری هامون شمال-سهامی عام- تولیدمواداولیه‌داروپخش‌ دتماد 18,450 6- 1/5 دارویی 1 44
شركت بیمه پاسارگاد-سهامی عام- بیمه اتكایی ایرانیان اتکای 1,863 100- 117/4 بیمه و بازنشستگی 5 35
شخص حقیقی سیمان‌شاهرود سرود 2,181 100- 11/6 سیمان آهک گچ 17 35-
شركت سنجش سهام سیمان سبزوار-سهامی خاص- سیمان لار سبزوار سبزوا 819 300- 41/4 سیمان آهک گچ 10 12
شركت سرمایه گذاری پویا-سهامی خاص- سیمان‌ صوفیان‌ سصوفی 2,635 98- 9/3 سیمان آهک گچ 8 27-
شخص حقیقی تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ کماسه 1,763 230- 4/3 استخراج سایر معادن 0- 66
شركت گسترش صنایع پیام-سهامی عام- صنایع‌جوشكاب‌یزد بکاب 11,920 40- 6/9 دستگاههای برقی 4 41
شركت گروه مالی بانك مسكن-سهامی عام- سیمان‌ شمال‌ سشمال 1,943 268- 47/5 سیمان آهک گچ 9 3-
شخص حقیقی شیرپاستوریزه‌پگاه‌خراسان‌ غشان 5,641 120- 0/9 غذایی بجز قند وشکر 14 8
شركت سرمایه گذاری توسعه ملی-سهامی عام- نفت‌ بهران‌ شبهرن 10,956 70- 78/3 فرآورده های نفتی 4 2-
شركت سرمایه گذاری سمند-سهامی خاص- محورسازان‌ایران‌خودرو خوساز 5,697 139- 42/1 خودرو و قطعات 2 157
شركت سرمایه گذاری سمند-سهامی خاص- چرخشگر خچرخش 1,314 664- 16/1 خودرو و قطعات 5 81
شركت سیمان فارس وخوزستان-سهامی عام- سیمان‌ بهبهان‌ سبهان 15,240 58- 28/6 سیمان آهک گچ 9 37-
شركت سرمایه گذاری وتوسعه صنعتی نیوان ابتكار لیزینگ رایان‌ سایپا ولساپا 3,121 306- 110/5 واسطه گریهای مالی و پولی 5 50
شخص حقیقی لبنیات‌كالبر غالبر 1,696 611- 7/1 غذایی بجز قند وشکر 4 36
شخص حقیقی كارخانجات‌تولیدی‌شیشه‌رازی‌ کرازی 6,463 172- 2/6 کانی غیر فلزی 10 37-
شركت گروه مالی بانك مسكن-سهامی عام- سیمان‌ تهران‌ ستران 2,723 436- 185/1 سیمان آهک گچ 19 4
شركت سرمایه گذاری صباتامین-سهامی عام- نوسازی‌وساختمان‌تهران‌ ثنوسا 2,491 500- 44/9 انبوه سازی املاک و مستغلات 10 33-
شركت سرمایه گذاری سیمان سپاهان-سهامی خاص- سیمان‌ داراب‌ ساراب 1,443 1,000- 29/8 سیمان آهک گچ 16 5
شركت سمیع فارس-سهامی خاص- عمران‌وتوسعه‌فارس‌ ثفارس 2,921 600- 25/2 انبوه سازی املاک و مستغلات 13 16
شركت سرمایه گذاری توسعه ملی-سهامی عام- سیمان‌هرمزگان‌ سهرمز 5,085 349- 6/0 سیمان آهک گچ 15 7-
شركت ملی صنایع پتروشیمی پتروشیمی جم جم 9,794 197- 177/9 شیمیایی 5 39
شركت سرمایه گذاری آتیه صبا-سهامی خاص- بیمه دانا دانا 1,575 1,500- 21/3 بیمه و بازنشستگی 5 4
شركت مدبران اقتصاد-سهامی خاص- سیمان‌ كرمان‌ سکرما 3,746 800- 16/1 سیمان آهک گچ 13 19
شركت مدیریت توسعه سرمایه گذاری آرمان فردا-سهام نیروترانس‌ بنیرو 5,133 608- 5/2 دستگاههای برقی 15 15
شركت سرمایه گذاری سمند-سهامی خاص- قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌ ختوقا 1,854 1,728- 161/2 خودرو و قطعات 8- 18
شركت سرمایه گذاری سایه گسترسرمایه-سهامی خاص- توسعه‌ معادن‌ روی‌ ایران‌ کروی 1,400 2,795- 51/6 استخراج کانه های فلزی 6 7-
شركت سهامی بیمه ایران سایپا دیزل‌ خکاوه 1,998 2,000- 27/9 خودرو و قطعات 10- 96
شركت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر-س خ- صنایع بهداشتی ساینا ساینا 3,804 2,000- 86/4 شیمیایی 51 28
شركت سرمایه گذاری سیمان تامین-سهامی عام- سیمان فارس و خوزستان سفارس 2,086 6,000- 497/7 سیمان آهک گچ 11 12
شركت توسعه اقتصادی آرین-سهامی عام- سرمایه‌گذاری‌ رنا(هلدینگ‌ ورنا 2,754 5,000- 38/3 خودرو و قطعات 12- 158
شرکت سرمایه گذاری سعدی گسترش‌صنایع‌وخدمات‌كشاورزی‌ تکشا 2,617 خروج از جمع سهامداران درصدی - ماشین آلات و تجهیزات 5 6
ETFكدرزروصندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله صندوق س. آرمان آتی كوثر آکورد 10,349 2,700- 963/5 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله 1 2
شركت صنایع معدنی شهاب سنگ-سهامی خاص- بیمه كوثر کوثر 2,920 13,800- 14/4 بیمه و بازنشستگی 4 60
شركت سرمایه گذاری صنعت ومعدن-سهامی عام- ایران‌ خودرو خودرو 4,326 15,000- 165/0 خودرو و قطعات 7- 94
ذذذبازارگردان شرك13364ذژاعتماد صندوق س. اعتماد آفرین پارسیان اعتماد 12,780 5,158- 34/6 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله 2 26
سازمان گسترش ونوسازی ایران-معاف ازمالیات- سرمایه‌گذاری‌ رنا(هلدینگ‌ ورنا 2,754 خروج از جمع سهامداران درصدی   خودرو و قطعات 12- 158
شركت سرمایه گذاری فرهنگیان-سهامی خاص- ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ فملی 1,839 40,500- 1,440/0 فلزات اساسی 6 3-
شركت ایران خودرو گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو خگستر 5,878 16,295- 1,123/3 خودرو و قطعات 9 85

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 2 نظر دارد.

  • مجید بشیرزاده
    مجید بشیرزاده

    سلام. خداقوت که انقد سایتتون فعال هست! کاش منم میتونستم عضو ویژه بشم . تک کاربره اش برام گرونه و سرمایه ام در اون اندازه نیست و متاسفانه 20کاربره هم نمیتونم عضو بشم........از کجا 19 نفر پیداکنم 20کاربره عضو بشیم؟؟؟؟کاش یه فکری به این مسله بکنید ماهم از سایتتون استفاده بکنیم.

    8 سال پیش
  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    ممنون از اخبار خوبی که منتشر می کنید . از خریدهای پر حجم و هر روزه لفاف های ایران در شتوکا خبری ندارید ؟ چرا از شنوکا خبری نمی دهید :(

    8 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


بی پولی !

بی پولی !

نکته قابل توجه معاملات روزهای اخیر تغییرات عمده در پورتفولیوی سهامدارا...

پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24