Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در شرایط ثبات نسبی فاکتورهای تاثیرگذار داخلی (ارزوسکه ) با حمایت قیمت اونس طلا در محدوده قیمتی ١٢۶٠ دلار و اینکه خوش بینی به ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا در روزهای گذشته با ریزش قیمت جهانی طلا پیش خور شده است تا حدودی موجب تعدیل انتظارات نزولی و کاهش فشار فروش در بازار آتی سکه شد...

قدم های لرزان آربیتراژگران!

قیمت های بازار آتی سکه در معاملات امروز نیزتحت تاثیر تداوم فشارهای نزولی از سوی خوش بینی های ایجاد شده نسبت به باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا وکاهش تقاضای محافظه کارانه برای طلا در جهان با کاهش مواجه شدند.

در شرایطی که هم چنان طبق روال روزهای پنج شنبه و ناکارایی وعدم انطباق ساعات کاری بازار آتی سکه با بازارهای جهانی طلا در پوشش اخبار ورویدادهای مهم و تاثیر گذار ، وضعیت سختی را برای پیش بینی روند آتی قیمت ها در پیش روی معامله گران بازار آتی سکه قرارداده است که در پیش بودن همه پرسی بریتانیا نیز موجب تشدید وضعیت انتظاری و ریسک گریزی در میان معامله گران بازار آتی سکه شده است.

نبود محرک قوی و رکود سنتی در ماه رمضان هم چنان بر بازارهای ارز وسکه سایه افکنده است و انتظار برای سیاست تک نرخی کردن ارز و افزایش عرضه ارز در بازار ارز دامنه نوسانات را به شدت کاهش داده است و عامل فشار بروی قرادادهای آتی سکه شده است موضوعی که هم چنان تغییرات قیمت اونس طلای برای غلبه جهانی را برای ورود به بازار آتی سکه در کانون توجه معامله گران قرار داده است.

جدول آمار معاملات قراردادهای بازار آتی سکه

همانطور که انتظار می رفت تشدید وضعیت ریسک گریزی وا حتیاط در میان معامله گران به دلیل تعطیلی پایان هفته و نتیجه همه پرسی در بریتانیا موجب کاهش قراردادهای باز در معاملات امروز بازار آتی سکه شد.

به گزارش بورس24 به نقل از کارگزاری مبین سرمایه،در شرایط ثبات نسبی فاکتورهای تاثیرگذار داخلی (ارزوسکه ) با حمایت قیمت اونس طلا در محدوده قیمتی 1260 دلار و اینکه خوش بینی به ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا در روزهای گذشته با ریزش قیمت جهانی طلا پیش خور شده است تا حدودی موجب تعدیل انتظارات نزولی و کاهش فشار فروش در بازار آتی سکه شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24