Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شاخص در روند میان مدت در یک کانال نزولی در حال نوسان است.کف و سقف کانال فعلا مهمترین حمایت و مقاومت شاخص است. محدوده سطح یک میلیون و سیصد هزار واحدی در سقف کانال ، مقاومت پیش رو است ، محدوده ای که یک مقاومت استاتیک نیز می باشد ( فلش سبز ) . تا زمانی که شاخص سقف کانال را نشکند...

بزودی ؛ نمایش قدرت خریداران در بورس؟

بورس24 :

1 ) طلا و سکه

اونس طلا:

تایم فریم روزانه:

نوسان قیمت داخل یک مثلث محصور شده بود. سقف این مثلث مقاومت پیش رو بود که به نظر با یک کندل قوی شکسته شده است. حتی قیمت از سقف قبلی در محدوده 1880 دلار نیز عبور کرده است . در نتیجه باید انتظار رشد قیمت تا محدوده 1960 دلار را داشت. البته احتمال یک پول بک به سقف شکسته شده مثلث وجود دارد.

طلا

سکه طرح جدید:

تایم فریم روزانه :

در نمودار مشخص است قیمت چند هفته ای است از کف کانال صعودی (سبز) خارج شده است. پیش بینی می شود ، قیمت مابین کانال 11 تا 12 میلیون تومان نوسان خواهد کرد. روند کوتاه مدت همانطور که در کانال قرمز رنگ مشخص است، نزولی است. حد ضرر خریداران سطح 11 میلیون و 400 هزار تومان است ( خط آبی ) که چنانچه از دست رود ، روند نزولی شروع خارج شد.

سکه

صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس:

تایم فریم روزانه :

خروج قیمت از کف کانال صعودی مشخص است. قیمت بعد از حمایت در محدوده 8200 تومان یک پول بک به کانال شکسته شده داشته است. به نظرقیمت همچنان زیر محدوده کانال و بالای سطح حمایتی 8000 تومان نوسان کند. از دست رفتن حمایت 8000 تومان (خط قرمز) به معنی فعال شدن حد ضرر خریداران است.

ل

2 ) نفت برنت :

تایم فریم هفتگی:

قیمت سقف کانال نزولی بلند مدت 7 ساله را شکسته است و حتی پول بک لازم را زد و به هدف  90 دلار رسید. حال محدوده 90 دلار مقاومت فعلی است که بر اساس خط مقاومتی ترسیم شده ( خط قرمز) و مقاومت استاتیک ( خط سبز ) و وجود واگرایی بین قیمت و اندیکاتور، عبور از آن سخت خواهد بود. تثبیت بالای 95 دلار نفت را تا 110 دلار بالا خواهد برد.

نغ

3 ) فلزات پایه :

مس :

تایم فریم هفتگی:

هفته ها است قیمت در یک مستطیل با کف 8700 و سقف 10700 دلار در نوسان است و این دو محدوده مهمترین حمایت و مقاومت های پیش رو است. در نگاه کوتاه مدت تر قیمت بر روی یک خط روند صعودی (سبز) در حال حرکت است. هدف این خط روند سقف مستطیل در محدوده 10700 دلار است. شکست خط روند یعنی قیمت مجدد تا کف مستطیل کاهش خواهد داشت. قیمت همچنان در محدوده سقف تاریخی ( خط قرمز ) قرار داد و موفق با عبور همراه با تثبیت نشده است.

مس

روی :

تایم فریم هفتگی:

قیمت در یک ساختار هارمونیک abcd  و در کانال صعودی (سبز) به هدف 3900 دلاری رسید و سقف تاریخی را لمس کرد. سپس شروع به اصلاح کرده است.در نگاه کوتاه مدت نیز کانال صعودی قرمز رنگ مشخص است. قیمت فعلا در محدوده 3600 دلار چند هفته ای است ، در حال نوسان است. احتمال رسیدن قیمت بار دیگر تا سقف 3900 دلار وجود دارد. حمایت اصلی قیمت 3200 دلار است.

رو

سرب :

تایم فریم هفتگی:

در نگاه بزرگ تر نوسان قیمت در محدوده چند ساله بین بازه 1550 تا 2700 دلار مشخص است ( مستطیل آبی). در نگاه کوتاه مدت تر قیمت داخل یک کانال صعودی سبز رنگ است. در حال حاضر 2200 دلار کف کانال و حمایت کوتاه مدت است.لذا احتمال رسیدن قیمت تا سقف کانال و سطح 2600 دلار وجود دارد.

الو

آلومینیوم :

تایم فریم هفتگی:

قیمت بعد از برخورد باند میانی چنگال، شروع به رشد کرد است. هم اکنون به باند بالای رسیده است . با توجه به آن که قیمت به سقف قبلی رسیده است که یک مقاومت جدی می باشد ، احتمال واکنش قیمت به باند بالای چنگال افزایش می یابد. همچنین با در نظر گرفتن وجود واگرایی بین قیمت و اندیکاتور، انتظار کاهش قیمت تا محدوده 2800 دلار دور از ذهن نیست. خطوط قرمز حمایت و مقاومت بلند مدت چند ساله قیمت را نشان می دهد.

الو

4 ) شاخص کل بورس :

تایم فریم روزانه:

شاخص در روند میان مدت در یک کانال نزولی در حال نوسان است.کف و سقف کانال فعلا مهمترین حمایت و مقاومت شاخص است. محدوده سطح یک میلیون و سیصد هزار واحدی در سقف کانال ، مقاومت پیش رو است ، محدوده ای که یک مقاومت استاتیک نیز می باشد ( فلش سبز ) . تا زمانی که شاخص سقف کانال را نشکند، همچنان شاهد نوسانات منفی خواهیم بود شکست سقف کانال با حجم معاملات بالا، می تواند به تدریج شاخص را طی چند ماه به سطح یک میلیون و ششصد هزار واحد برساند. نکته مهم آن که در زمان ریزش ها مدت زمان ریزش و درصد ریزش بیشتر از زمان رشد شاخص در داخل کانال است که نشان از قدرت خریداران در زمان رشد دارد ، اما قدرتی که خیلی زود فروکش می کند.

ش

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24