Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در هفته های اخیر شاخص تغییر محسوسی نداشته است که بخواهد تغییرات اساسی در نمودار به وجود آید. شاخص در روند میان مدت فعلا در یک کانال نزولی (قرمز) قرار دارد و بین کف و سقف این کانال در حرکت است. احتمالا بعد از یک اصلاح کوتاه شاخص تا سقف کانال نزولی و محدوده یک میلیون و پانصد هزار واحد رشد خواهد داشت...

جدیدترین تحلیل از شاخص بورس ؛ دنبال اتفاق جدیدی نباشید...

بورس24 :

1 ) طلا و سکه

اونس طلا:

تایم فریم هفتگی:

محدوده حرکتی بلند مدت قیمت بین دو خط قرمز با حمایت 1680 و مقاومت 2080 دلار مشخص است.

در نگاه کوتاه مدت قیمت از محدوده 1750 دلار که مقاومت اولیه بود ( خط آبی) نتوانست عبور کند و در حال حرکت به سمت حمایت اصلی 1680 دلار است.

در نگاه میان مدن حرکت قیمت در کانال نزولی (سبز) مشخص است و به نظر فعلا" محتمل ترین سناریور نوسان بین کف و سقف این کانال و در نهایت رسیدن به قیمت 1680 دلار باشد.

طلا

سکه طرح جدید:

تایم فریم روزانه :

نوسان قیمت در کانال نزولی کوتاه مدت مشخص است. سقف و کف این کانال مقاومت و حمایت های کوتاه مدت پیش رو هستند. به نظر این نوسان منفی در این کانال ادامه دار خواهد بود تا به صورت تدریجی قیمت تا محدوده حمایتی یازده میلیون و پانصد هزار تومان ( خط چین آبی) برسد.

سکه

 صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس: 

تایم فریم روزانه :

روند بلند مدت قیمت در کانال صعودی مشخص است قیمت به کف کانال و محدوده 9000 تومان یعنی مهمترین حمایت فعلی رسیده است.

هفته گذشته عنوان شد با توجه به شرایط اندیکاتور احتمال رشد قیمت وجود دارد که تا حدودی محقق شد. البته این رشد احتمالی صرفا موقعیتی برای فروش است چرا که احتمال شکست کف کانال و ریزش بیشتر وجود دارد که در این صورت به نظر باید منتظر شکست کف کانال و رسیدن قیمت به سطح 8000 تومان ( خط چین آبی ) باشیم.

اما سناریو دیگر حمایت در کف کانال و رشد قیمت مجدد تا میانه کانال است که با توجه به نوسان چند روز اخیر قیمت در کف کانال، این سناریور محتمل تر است.

یوت

2 ) نفت سبک تگزاس :

تایم فریم روزانه:

قیمت در میان مدت قیمت در یک کانال نزولی قرار دارد کف و سقف این کانال حمایت و مقاومت اصلی قیمت هستند که با گذشت زمان سطوح حمایتی و مقاومتی کاهش می یابد.

در حال حاضر قیمت در محدوده کف کانال و حمایت استاتیک 85 دلار ( خط سبز) قرار دارد. چنانچه کف کانال شکسته شود، هدف قیمت محدوده 63 دلار خواهد بود.

اما با توجه به حمایت صورت گرفته و رشد قیمت، می توان این سناریو را در نظر داشت که قیمت بعد از استراحت در کف کانال، به تدریج به سمت سقف کانال و محدوده 110 دلار حرکت کند.

نف

3 ) فلزات پایه :

 مس :

تایم فریم هفتگی:

قیمت در مرز روانی 7000 دلار و بر روی سطح 61.8 درصد فیبوناچی ( خط سبز ) و حمایت استاتیک ( خط قرمز) مورد حمایت قرار گرفت.

با توجه رشد قیمت در هفته های اخیر می توان انتظار داشت قیمت تا 8800 دلار افزایش یابد و به مقاومت اول برسد.

شکست این مقاومت می تواند مجدد مس را در مسیر حرکت به سمت کانال 10 هزار دلاری قرار دهد ، اما عدم موفقیت در شکست مقاومت 8800 باعث کاهش تدریجی قیمت تا 7500 دلار می شود.

مس

روی :

تایم فریم هفتگی:

قیمت در حمایت محدوده 2800 دلار که برابر با 62 درصد اصلاحی رالی صعودی گذشته است ( خط سبز ) مورد حمایت قرار گرفت و به سمت کف کانال شکسته شده حرکت کرد.

قیمت در حال پول بک به حمایت 3500 دلار شکسته شده که هم اکنون اولین مقاومت است، می باشد. به نظر رشد بیشتر قیمت آسان نخواهد بود.

ر

سرب :

تایم فریم هفتگی:

حرکت قیمت در یک کانال صعودی مشخص است. نوسان بین کف و سقف کانال در جریان است و کف و سقف کانال مهمترین حمایت و مقاومت پیش رو قیمت هستند.

به نظر قیمت در کف کانال نیاز به استراحت دارد و در محدوده 1800 تا 1900 در نوسان خواهد بود و سپس به سمت سقف کانال حرکت خواهد کرد. شکست کف کانال این سناریو را باطل می کند.

س

آلومینیوم :

تایم فریم هفتگی:

قیمت خط روند صعودی بلند مدت را شکسته است ( خط آبی) هفته گذشته با توجه به واگرایی موجود بین اندیکاتور و قیمت، احتمال رشد قیمت تا محدوده 2900 دلار دادیم که رخ داد و قیمت به خط روند شکسته شده یک پول بک شد.

قیمت هفته های است در محدوده 2500 دلار ( خط سبز ) قرار دارد که با سطح 61.8 درصد فیوناچی همپوشانی دارد لذا امید به برگشت قیمت تا محدوده 2600 دلار وجود دارد. هفته ها است اتفاق خاصی در سطح قیمت رخ نداده است.

الو

4 ) شاخص کل بورس :

تایم فریم روزانه:

در هفته های اخیر شاخص تغییر محسوسی نداشته است که بخواهد تغییرات اساسی در نمودار به وجود آید. شاخص در روند میان مدت فعلا در یک کانال نزولی (قرمز) قرار دارد و بین کف و سقف این کانال در حرکت است. احتمالا بعد از یک اصلاح کوتاه شاخص تا سقف کانال نزولی و محدوده یک میلیون و پانصد هزار واحد رشد خواهد داشت.

سناریور محتمل ادامه نوسان نزولی قیمت در این کانال نزولی است تا سر انجام قیمت به کف کانال بلند مدت ( کانال سبز) در محدوده یک میلیون و سیصد و سی هزار واحد برسد.

ش

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24