Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شاخص به سطح یک میلیون سیصد و بیست هزار واحد رسید و در یک منطقه حمایتی مناسب جهت ورود به بازار. شاخص در نگاه کوتاه مدت ابتدا تا محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد رشد خواهد داشت...

زمان رشد بورس فرا رسید ؛ به این دلیل...

بورس24 :

1 ) طلا و سکه

اونس طلا:

تایم فریم هفتگی:

قیمت به زیر حمایت مهم 1680 دلار (خط قرمز پایین) نقوذ کرده است اما شکست حمایت هنوز تثبیت نشده است و چنانچه هفته جاری قیمت زیر 1680 دلار بسته شود، شکست حمایت با تثبیت هماره خواهد بود و به نظر آن گاه قیمت تا محدوده 1570 دلار یعنی کف کانال نزولی سبز رنگ، کاهش خواهد داشت.

در حال حاظر بین قیمت و اندیکاتور، واگرایی وجود دارد ( خطوط آبی) که می تواند باعث رشد موقتی قیمت شود. تثبیت قیمت زیر 1680 دلار، روند طلا در بلند مدت را منفی خواهد کرد.

طلا

سکه طرح جدید:

تایم فریم روزانه :

مهمترین مقاومت بلندمدت قیمت، سطح 16 میلیون و 500 هزار تومان ( خط قرمز) است. در میان مدت قیمت در یک کانال نزولی در حال نوسان است. در کوتاه مدت قیمت فعلا در سقف کانال بدون تحرک خاصی قرار دارد.

به نظر در میان مدت قیمت به تدریج تا کف کانال و محدوده 11 میلیون و500 هزار تومان ( خط چین آبی) کاهش خواهد داشت. تثبیت قیمت بالای سطح 15 میلیون تومان، سناریوی فوق را باطل خواهد کرد.

سکه

 صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس: 

تایم فریم روزانه :

روند بلند مدت قیمت در کانال صعودی مشخص است قیمت از کف کانال و محدوده 9000 تومان یعنی مهمترین حمایت شروع به رشد کرده است. با توجه به حمایت در کف کانال احتمال رشد قیمت مجدد تا میانه کانال و محدوده 10500 تومان است که با توجه به نوسان چند روز اخیر قیمت در کف کانال، این سناریو محتمل تر است.

لوتوس

2 ) نفت سبک تگزاس :

تایم فریم روزانه:

در میان مدت قیمت در یک کانال نزولی ( قرمز) قرار دارد کف و سقف این کانال حمایت و مقاومت اصلی قیمت جهت تعیین رونداصلی هستند که با گذشت زمان سطوح حمایتی و مقاومتی کاهش می یابد.

روند کوتاه نیز آنچه که در کانال آبی مشخص می شود، نزولی است. در حال حاضر قیمت در محدوده کف کانال کوتاه مدت و میان مدت قرار دارد. چنانچه کف کانال شکسته شود، هدف قیمت محدوده 60 دلار خواهد بود. اما چنانچه حمایت صورت بگیرد می توان این سناریو را در نظر داشت که قیمت بعد از استراحت در کف کانال، به تدریج به سمت سقف کانال کوتاه مدت و محدوده 92 دلار حرکت کند. تثبیت قیمت زیر 75 دلار، به معنی رسیدن قیمت به 60 دلار خواهد بود.

نفت

3 ) فلزات پایه :

مس :

تایم فریم هفتگی:

با توجه به روند نزولی کوتاه مدت و ریزش قیمت در یک ساختار 5 موجی، انتظار داریم قیمت تا محدوده 6600 دلار یعنی سطح خط روند صعودی به عنوان مهمترین حمایت، کاهش یابد. 6600 دلار با سطح 78 درصد اصلاحی فیبوناچی هم هم پوشانی دارد. لذا حمایت معتبری است.

مس

روی :

تایم فریم هفتگی:

روند صعودی بلند مدت قیمت در یک کانال صعودی مشخص است. در حال حاضر قیمت بر روی حمایت خط میانی کانال قرار دارد. چنانچه کندل هفتگی هفته جاری منفی بسته سود و قیمت به زیر کف قبلی 2830 دلار ( خط سبز) نفوذ کند، آن گاه باید انتظار داشت قیمت تا کف کانال و محدوده 2100 دلار کاهش یابد.

روی

سرب :

تایم فریم هفتگی:

بعد از آن که قیمت از کانال صعودی میان مدت (کانال سبز) خارج شد شتاب ریزش بیشتر شد. قیمت یک پول بک به کانال شکسته شده زده است و در ادامه ریزش به سمت کف مستطیل بزرگ به عنوان حمایت اصلی بلندت مدت در محدوده 2100 دلار است.

سرب

آلومینیوم :

تایم فریم هفتگی:

قیمت خط روند صعودی بلند مدت را شکسته است ( خط آبی). . قیمت هفته ها بود در محدوده 2500 دلار ( خط قرمز ) قرار داشت تا سرانجام کف قبلی را از دست داد ( خط قرمز) و با توجه به کندل هفته اخیر، شکست حمایت تثبیت شود تا بتدریج شاهد کاهش قیمت تا سطح 2000 دلار باشیم.

الو

4 ) شاخص کل بورس :

تایم فریم روزانه:

آنچه ماه ها منتظرش بودیم فرا رسید. شاخص به سطح یک میلیون سیصد و بیست هزار واحد رسید و در یک منطقه حمایتی مناسب جهت ورود به بازار. شاخص در نگاه کوتاه مدت ابتدا تا محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد رشد خواهد داشت و سپس با عبور از سقف کانال نزولی کوتاه مدت ( کانال قرمز) می تواند در میان مدت تا سقف قبلی یعنی یک میلیون و ششصد هزار واحد رشد کند.

شاخص

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24