Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شاخص به محدوده یک میلیون سیصد و بیست هزار واحد رسید و در یک منطقه حمایتی مناسب جهت ورود به بازار رسیده است چرا که در کف کانال کوتاه مدت و کانال میان مدت است. شاخص در نگاه کوتاه مدت ابتدا تا محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد رشد خواهد داشت و سپس با عبور از سقف کانال نزولی کوتاه مدت ( کانال قرمز) می تواند در میان مدت تا سقف قبلی یعنی یک میلیون و ششصد هزار واحد رشد کند...

تور تکنیکالی در بازار نفت ، سکه ، دلار و بورس

بورس24 :

1 ) طلا و سکه

اونس طلا:

تایم فریم روزانه:

قیمت به زیر حمایت مهم 1680 دلار (خط سبز) نفوذ کرد اما این شکست حمایتتثبیت نشد. قیمت به سقف کانال کوتاه مدت رسیده است و اگر بخواهد سیکل منظم قبلی را مجدد تکرار کند باید تا محدوده 1570 دلار یعنی کف کانال نزولی قرمز رنگ، کاهش یابد. مگر آن که بالای 1735 دلار ( خط چین آبی) تثبیت شود تا بتوان گفت قیمت از کانال نزولی خارج شده است

طلا

سکه طرح جدید:

تایم فریم روزانه :

روند بلند مدت در کانال صعودی سبز مشخص است. هفته های اخیر قیمت در کف کانال حمایت شده است و به نظر تمایل دارد یک بار دیگر سقف قیمتی 16 میلیون و 600 هزار تومان را ثبت کند. این سطح مهمترین و تنها مقاومت پیش رو است که تقریبا با سقف کانال هم همپوشانی دارد. در نتیجه انتظار داریم قیمت بعد از رسیدن به هدف، شروع به اصلاح کند.

سکه

 صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس: 

تایم فریم روزانه :

روند بلند مدت قیمت در کانال صعودی مشخص است قیمت از کف کانال و محدوده 9000 تومان یعنی مهمترین حمایت شروع به رشد کرده است. با توجه به حمایت در کف کانال احتمال رشد قیمت مجدد تا سقف کانال و محدوده 12000 تومان را شاهد باشیم.

لوتوس

2 ) نفت برنت :

تایم فریم روزانه:

در میان مدت قیمت در یک کانال نزولی ( سبز) قرار دارد کف و سقف این کانال حمایت و مقاومت اصلی قیمت جهت تعیین رونداصلی هستند که با گذشت زمان سطوح حمایتی و مقاومتی کاهش می یابد. روند کوتاه نیز آنچه که در کانال قرمز مشخص است، یک روند نزولی می باشد. قیمت از محدوده کف کانال کوتاه مدت و میان مدت حمایت شده است طبق سناریو تحلیل هفته قبل قیمت به سمت سقف کانال کوتاه مدت و محدوده 92 دلار حرکت کرد. مقاومت های 103 و 112 دلار پیش روی قیمت نفت هستند.

نف

3 ) فلزات پایه :

مس :

تایم فریم روزانه:

قیمت بعد از ریزش سنگینی که ثبت کرد حال در روند کوتاه مدت در یک کانال صعودی قرار گرفته است. قیمت می تواند به تدریج و همراه با نوسانات مثبت و منفی، به سمت سقف کانال و محدوده 8400 دلار برسد. حد ضرر این سناریو شکست سطح 7200 دلار است.

مس

 روی :

تایم فریم روزانه:

مهمترین حمایت قیمت سطح 2800 دلار یعنی حمایت استاتیک خط قرمز که مماس با باند میانی چنگال اندروز ، می باشد. در صورت از دست رفتن این سطح ریزش قیمت پر شتاب تر خواهد شد و حمایت بعدی محدوده 2200 دلار است. تا زمانی که قیمت در باند بالایی چنگال قرار دارد انتظار داریم حداقل یکبار دیگر به سمت 3200 دلار حرکت کند.

روی

 سرب :

تایم فریم روزانه:

بعد از آن که قیمت از کانال صعودی میان مدت (کانال سبز) خارج شد شتاب ریزش بیشتر شد. قیمت یک پول بک به کانال شکسته شده زده است و در ادامه ریزش به سمت کف مستطیل بزرگ به عنوان حمایت اصلی بلندت مدت در محدوده 2100 دلار است.

سرب

 آلومینیوم :

تایم فریم هفتگی:

قیمت خط روند صعودی بلند مدت را شکسته است ( خط آبی) . قیمت هفته ها بود در محدوده 2500 دلار ( خط قرمز ) قرار داشت تا سرانجام کف قبلی را از دست داد ( خط قرمز) و با توجه به کندل هفته اخیر، شکست حمایت تثبیت شود تا به تدریج شاهد کاهش قیمت تا سطح 2000 دلار باشیم.

الو

4 ) شاخص کل بورس :

تایم فریم روزانه:

شاخص به محدوده یک میلیون سیصد و بیست هزار واحد رسید و در یک منطقه حمایتی مناسب جهت ورود به بازار رسیده است چرا که در کف کانال کوتاه مدت و کانال میان مدت است. شاخص در نگاه کوتاه مدت ابتدا تا محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد رشد خواهد داشت و سپس با عبور از سقف کانال نزولی کوتاه مدت ( کانال قرمز) می تواند در میان مدت تا سقف قبلی یعنی یک میلیون و ششصد هزار واحد رشد کند. از نظر زمانی نیز شاخص در محدوده حمایتی قرار دارد ( خطوط آبی )

شاخ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24