Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است و کف و سقف این کانال مهمترین حمایت و مقاومت قیمت هستند.

شرح حال تکنیکالی طلا ، دلار و بورس

بورس24 :

1 ) طلا و سکه

اونس طلا:

تایم فریم روزانه:

قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است و کف و سقف این کانال مهمترین حمایت و مقاومت قیمت هستند. با توجه به شیب نزولی کانال، با گذر زمان سطوح حمایت و مقاومت کاهش می یابند. اگر بخواهد سیکل منظم قبلی را مجدد تکرار کند قیمت باید تا محدوده 1570 دلار یعنی کف کانال نزولی قرمز رنگ، کاهش یابد. مگر آن که بالای 1735 دلار ( خط چین آبی) تثبیت شود تا بتوان گفت قیمت از کانال نزولی خارج شده است قیمت برای دومین بار در حمایت اولیه 1615 دلار ( خط سبز) از ریزش بیشتر در امان مانده است.

طلا

سکه طرح جدید:

تایم فریم روزانه :

قیمت در میان مدت داخل یک مثلث در نوسان است با گذر زمان قیمت به انتهای مثلث نزدیک می شود و در نتیجه فاصله سطوح حمایت و مقاومت نیز کمتر می شود. همچنان قیمت به نوسان در داخل مثلث ادامه خواهد داد با توجه به این که قیمت در حوالی مقاومت قرار دارد، احتمال اصلاح قیمت وجود دارد. محدوده 16 میلیون و 13 میلیون تومان به تریتب مقاومت و حمایت میان مدت سکه هستند. در صورت از دست رفتن کنایت  کوتاه مدت 14 میلیون و هفتصد ( خط قرمز) شتاب ریزش زیاد خواهد شد.

سکه

 صندوق سرمایه گذاری طلای لوتوس: 

تایم فریم روزانه :

روند بلند مدت قیمت در کانال صعودی مشخص است قیمت از کف کانال و محدوده 9000 تومان یعنی مهمترین حمایت شروع به رشد کرده است. قیمت در میانه کانال قرار دارد و در صورت عبور از مقاومت 10500 ( خط چین آبی) می تواند تا سقف کانال و محدوده 12000 تومان رشد نماید. در غیر این صورت بار دیگر به سمت کف کانال کاهش خواهد یافت.

لو

2 ) نفت برنت :

تایم فریم روزانه:

در میان مدت قیمت در یک کانال نزولی ( سبز) قرار دارد کف و سقف این کانال حمایت و مقاومت اصلی قیمت جهت تعیین رونداصلی هستند که با گذشت زمان سطوح حمایتی و مقاومتی کاهش می یابد. روند کوتاه نیز آنچه که در کانال قرمز مشخص است، یک روند نزولی می باشد. قیمت از محدوده سقف کانال کوتاه مدت قرار دارد و احتمال اصلاح قیمت وجود دارد. عبور قیمت از سطح 00 دلار به معنی شکست سقف کانال نزولی کوتاه مدت است که آنگاه می توان انتظار داشت قیمت تا سقف کانال بزرگ و محدوده 112 دلار رشد کند.

نفت

3 ) فلزات پایه :

مس :

تایم فریم روزانه:

قیمت بعد از ریزش سنگین، مدتی است در روند کوتاه مدت داخل یک کانال صعودی قرار گرفته است. قیمت می تواند به تدریج و همراه با نوسانات مثبت و منفی در یک ساختار 5 موجی، به سمت سقف کانال و محدوده 8500 دلار برسد. حد ضرر این سناریو شکست سطح 7200 دلار است.

مس

روی :

تایم فریم روزانه:

مهمترین حمایت قیمت سطح 2800 دلار یعنی حمایت استاتیک خط قرمز .در صورت از دست رفتن این سطح ریزش قیمت پر شتاب تر خواهد شد و حمایت بعدی محدوده 2200 دلار است. تا زمانی که قیمت بالای سطح 2800 دلار قرار دارد انتظار داریم حداقل یکبار دیگر به سمت 3200 دلار ( خط آبی) حرکت کند.

روی

سرب :

تایم فریم هفتگی:

قیمت داخل یک کانال صعودی میان مدت قرار دارد. در حال حاضر قیمت در محدوده کف کانال و سطوح حمایتی است و انتظار داریم به تدریج تا سقف کانال و محدوده قیمتی 2500 دلار رشد نماید. از دست رفتن حمایت 1750 دلار به معنی فعال شدن حد ضرر است.

سرب

آلومینیوم :

تایم فریم روزانه:

قیمت در کوتاه مدت در یک کانال نزولی قرار دارد و در حال حاضر در سقف کانال در نتیجه احتمال اصلاح قیمت وجود دارد. در صورت اصلاح، سطح 2000 دلار در کف کانال مهمترین حمایت است. در صورت شکست مقاومت 2400 دلار، قیمت تا سطح 2700 دلار نیز می تواند رشد کند.

الو

4 ) شاخص کل بورس :

تایم فریم روزانه:

شاخص محدوده یک میلیون سیصد هزار واحد را از دست داد و به پایین تر از کف قبلی ( نقطه چین آبی) رسید در صورتی که معاملاتی روز بعد کندل زیر سطح یک میلیون و سیصد هزار واحد بسته شود، شاخص به سمت حمایت یک میلیون و دویست و هفتاد هزار واحد حرکت خواهد کرد. حمایت های شاخص با خطوط آبی مشخص شده است.

شاخ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24