Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس 24: در نگاه کوتاه مدت قیمت فعلا در یک مستطیل بین 1970 تا 2050 دلار در نواسان است و این دو سطح اولین حمایت و مقاومت قیمت هستند.

انتظار یک رشد موقت از بورس

بورس24 :

اونس طلا

تحلیل هفته قبل

در نگاه کوتاه مدت قیمت فعلا در یک مستطیل بین 1970 تا 2050  دلار در نواسان است و این دو سطح اولین حمایت و مقاومت قیمت هستند. در نگاه بلند مدت تر قیمت محدوده سقف کانال مانده است.

عبور از سقف کانال و مقاومت مهم 2075 دلار، سیگنال قوی خرید صادر می کند. حد ضرر 1960 دلار است. 

ام

تحلیل این هفته

قیمت به محدوده حد ضرر در سطح 1960 دلار رسیده یعنی در کف مستطیل قرمز. در صورت شکست حمایت 1960، قیمت تا کف کانال صعودی (آبی رنگ) در محدوده 1900 دلار کاهش خواهد داشت.

ان

سکه امامی

تحلیل هفته قبل

قیمت به حمایت اولیه 31 میلیون تومان ( خط چین قرمز) رسیده است و در صورت از دست دادن این حمایت تا حمایت مهم 29 میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

33 میلیون تومان همچنان مقاومت مهم قیمت است.

سک

تحلیل این هفته

قیمت بعد از واکنش به حمایت اولیه 31 میلیون تومان ( خط چین قرمز) تا 33 میلیون تومان که همچنان مهمترین مقاومت است رشد کرد. فعلا" نوسان قیمت بین محدوده 31 تا  33 میلیون تومان باید ادامه داشته باشد تا با شکست کی از این حمایت یا مقاومت، ادامه مسیر قیمتی مشخص شود.

سکج

دلار

تحلیل هفته قبل

قیمت در حال نزدیک شدن به حمایت اول در سطح 50 هزار تومان ( خط چین قرمز) است. از دست رفتن این حمایت حد ضرر خیلی از معامله گران را فعال می کند. در صورت شکست حمایت 50 هزار تومان، حمایت بعدی محدوده 45 هزار تومان خواهد بود. در صورت معتبر مانده حمایت 50 هزار تومان، قیمت می تواند بار دیگر تا مقاومت 56 هزار تومان ( خط چین آبی) رشد کند.

دلار

تحلیل این هفته

قیمت بعد از واکنش به حمایت اول در سطح 50 هزار تومان ( خط چین قرمز) بار دیگر تا مقاومت 56 هزار تومان ( خط چین آبی) در حال رشد است.

به نظر بازار دلار فعلا یک بازار به اصطلاح رنج است و ما بین بازه قیمتی 50 تا 56 هزار تومان ( و فعلا با تمایل بیشتر به کف قیمای این بازه) در حال نوسان است. روند بعدی قیمت دلار زمانی مشخص می شود که قیمت یا حمایت 50 هزار تومان را از دست دهد یا بالای مقاومت 56 هزار تومان تثبیت شود.

دلار

شاخص کل بورس

تحلیل هفته قبل

بعد از اصلاح شارپ شاخص، به نظر برای ادامه مسیر اصلاحی، ابتدا نیاز به یک رشد موقت خواهد بود. به صورتی که اصلاح به صورت یک زیگزاگ abc باشد. انتظار داریم شاخص تا محدوده دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار واحد رشد داشته باشد و سپس تا محدوده دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار واحد ، اصلاح خود را تمام کند.

شا

تحلیل این هفته

شاخص کل را باید فعلا" با دید کوتاه مدت بررسی کرد. شاخص فعلا از سقف چند روز پیش خود عبور کرده است ( خط آبی) مهمترین مقاومت شاخص محدوده دو میلیون سیصدو هشتاد هزار واحد تا دو میلیون چهارصد هزار واحد است. به نظر فعلا" شاخص تا این مقاومت جای رشد دارد. عبور از این مقاومت یعنی شاخص تا سقف تاریخی خود رشد خواهد کرد اما ناتوانی در عبور از ناحیه مقاومتی، کاهش تا سطح دو میلیون و دویست هزار واحد را در پی خواهد داشت.

شاخ

شاخص هم وزن

تحلیل هفته قبل

همچنان تحلیل هفته قبل معتبر است و قیمت در آن مسیر در حال حرکت است . به احتمال بسیار بالا، محدوده 68 تا 72 پایان موج 4 خواهد بود. لذا برای خرید این محدوده، محدوده مناسبی است.

هم

تحلیل این هفته

هفته گدشته عنوان شد شاخص هم وزن به منطقه مناسب خرید رسیده است و همانطور که ملاحظه می شود این شاخص طی روزهای متوالی با رشد همراه بوده است. مهمترین مقاومت پیش رو محدوده 820 هزار واحد است. در صورت عبور از این سطح، شاخص سقف قبلی را خواهد دید در غیر این صورت مجدد شاخص حداقل تا سطح 722 هزار واحد کاهش خواهد یافت.

همچ

شاخص سی شرکت بزرگ

تحلیل هفته قبل

طبق تحلیل هفته قبل،شاصخ تا محدوده حمایتی اشاره شرده کاهش یافت و فعلا در این محدوده در حل نوسان و استراحت است. بتظر باید انتظار اصلاح زمانی را در این شاخص داشت و نوسان قیمتی خاصی را فعلا شاهد نباشیم. حد ضرر این شاخص سطح 130 هزار واحدی است.

سب

تحلیل این هفته

هفته قبل عنوان شد انتظار داریم این شاخص وارد دوران اصلاح زمانی شود و خیلی نوسان قیمتی را فعلا تجربه نکند. کندل های روزانه اخیر حاکی از تحقق تحلیل هفته قبل دارد. این شاخص زمانی روند می گیرد و باید تصمیم به خرید یا خروج از معامله کرد که یکی از مقاومت های 150 هزار واحد یا حمایت 130 هزار واحد شکسته شود.

سی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24