به گزارش کدالنگر بورس24، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان که سال مالی آن با پایان آذرماه به اتمام میرسد، توانست در شش ماهه نخست سال مالی جاری، درآمدی بالغ بر 851 میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود به ثبت برساند. این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته که معادل 636 میلیارد تومان بود، رشد 34 درصدی را نشان میدهد.

به گزارش کدالنگر بورس24 ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان که سال مالی آن با پایان آذرماه به اتمام میرسد، توانست در شش ماهه نخست سال مالی جاری، درآمدی بالغ بر 851 میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود به ثبت برساند. این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته که معادل 636 میلیارد تومان بود، رشد 34 درصدی را نشان میدهد.
در خردادماه نیز فروش ماهانه شرکت به 136 میلیارد تومان رسید که نزدیک به 16 درصد از کل فروش نیمه نخست سال را شامل میشود. این روند رشد ماهانه حکایت از ثبات نسبی و توسعه بازار محصولات لبنی این شرکت در منطقه شمال کشور دارد.
محصولات اصلی پگاه گیلان، شیر پاستوریزه و استریل، سهم عمدهای در سبد درآمدی شرکت ایفا میکنند. طبق اطلاعات منتشر شده، انواع شیر پاستوریزه و استریل در مجموع موفق شدند 188 میلیارد تومان از کل درآمد 6 ماهه شرکت را به خود اختصاص دهند و همچنان به عنوان محصول استراتژیک و اصلی شرکت شناخته میشوند. نرخ فروش این دسته از محصولات نیز در مقایسه با میانگین 6 ماهه ابتدایی سال مالی قبل با رشد 41 درصدی همراه بوده که نشانه تأثیر اصلاحات قیمتی و احتمالاً بهبود مؤلفههای بازار و افزایش تقاضا به ویژه در بخش محصولات سلامتمحور و فرآوردههای لبنی کمچرب است.
شرکت شیر پگاه گیلان بهواسطه گستره توزیع مناسب، پایبندی به کیفیت محصول و تمرکز بر شیر استریل و پاستوریزه، توانسته جایگاه مطلوب خود را در بازار مستحکمتر نماید. انتظار میرود با تداوم این روند، شاهد بهبود بیشتر درآمد و سودآوری شرکت طی ماههای آتی باشیم؛ بهویژه با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف فرآوردههای لبنی در فصل تابستان.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.