Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با نماد «غفارس»، یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت لبنیات کشور، توانسته است در مدت ۷ ماهه منتهی به تیر ماه سال ۱۴۰۴، حدود ۲,۵۱۶ میلیارد تومان درآمد از محل فروش محصولات خود کسب کند.

شیر همچنان محرک رشد «غفارس»؛ ثبت رکورد ۲۵۱۶ میلیارد تومانی در ۷ ماه با سهم ۲۱ درصدی کره

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با نماد «غفارس»، یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت لبنیات کشور، توانسته است در مدت ۷ ماهه منتهی به تیر ماه سال ۱۴۰۴، حدود ۲,۵۱۶ میلیارد تومان درآمد از محل فروش محصولات خود کسب کند. این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته که درآمد عملیاتی شرکت ۱,۸۳۲ میلیارد تومان ثبت شده بود، رشد قابل توجه ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد؛ موضوعی که بیانگر ارتقای جایگاه غفارس در بازار داخلی لبنیات و بهبود عملکرد مالی این مجموعه است.

بررسی ماهانه عملکرد شرکت نیز نشان می‌دهد که در تیر ماه، غفارس موفق به تحقق ۴۲۲ میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات شد؛ رقمی که نسبت به خرداد افزایش یافته و نشان‌دهنده روند رو به رشد فروش شرکت در ماه‌های اخیر است.

سهم عمده‌ای از درآمد شرکت، همواره مربوط به فروش شیر پاستوریزه بوده است. طبق گزارش ارائه‌شده، تا پایان تیر ماه، فروش شیر بیش از ۶۳۸ میلیارد تومان از کل درآمد شرکت را به خود اختصاص داده و مجموع تولید این محصول طی این بازه زمانی به بیش از ۱۶ هزار تن رسیده است. با توجه به تثبیت جایگاه شیر به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول غفارس، این بخش همچنان بخش اصلی سبد درآمدی شرکت محسوب می‌شود.

محصول کره نیز بعد از شیر، بیشترین سهم را در ترکیب فروش محصولات شرکت دارد و در مجموع، ۲۱ درصد از کل درآمد فروش ۷ ماهه شرکت را به خود اختصاص داده است؛ این موضوع نشان‌دهنده تنوع نسبی و سهم قابل توجه سایر محصولات لبنی در سبد درآمدی شرکت پگاه فارس می‌باشد.

به‌طور کلی، ثبت افزایش درآمد ماهانه و رشد ۳۷ درصدی فروش سالانه، نشان‌دهنده تداوم روند توسعه فعالیت‌های غفارس و بهبود موقعیت این شرکت در بازار پرتلاطم صنعت لبنیات کشور است. این رشد درآمد، عمدتاً ناشی از افزایش میزان فروش محصولات اصلی و احتمالا بهبود نرخ فروش برخی محصولات کلیدی شرکت تفسیر می‌شود. با این حال، استمرار چنین رشدی نیازمند توجه به حفظ کیفیت محصولات، مدیریت هزینه‌ها و تحکیم بازارهای هدف خواهد بود.

غ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24