به گزارش کدالنگر بورس ۲۴، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (غپاک) عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر 1404 خود را منتشر کرد.
به گزارش کدالنگر بورس24 ، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (غپاک) در عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۴ موفق به شناسایی 5338 میلیارد تومان درآمد فروش شد. این رقم در مقایسه با 3530 میلیارد تومان فروش ثبتشده در دوره مشابه سال گذشته، معادل 51 درصد رشد را نشان میدهد.
این شرکت در آذر ماه نیز توانست 744 میلیارد تومان فروش ثبت کند که بیانگر تداوم روند صعودی و افزایش نسبت به ماه قبل است.
فعالیت اصلی «غپاک» شامل تولید و عرضه انواع فرآوردههای لبنی همچون شیر، دوغ، پنیر، ماست، کره، خامه، شیر خشک و دیگر محصولات مرتبط است. بررسی ترکیب فروش نشان میدهد که کره ، شیر و خامه بهعنوان 3 محصول استراتژیک شرکت، بیشترین سهم درآمدی را در 9 ماهه گذشته داشتهاند؛ بهطوری که کره با 1406 میلیارد تومان و خامه با 1370 میلیارد تومان و شیر با 1364 میلیارد تومان در صدر جدول فروش محصولات قرار گرفتهاند.
در بخش تولید نیز، انواع شیر با تولید بیش از 36 هزار تن در این مدت، نقش کلیدی در زنجیره تولید و تأمین مواد اولیه فرآوردههای متنوع شرکت ایفا کرده است. این حجم تولید نشاندهنده توانمندی عملیاتی و ظرفیت تأمین مستمر نیاز بازار مصرف داخلی «غپاک» است.
ثبت این رشد 49 درصدی آذر ماه در شرایطی رخ داده که بازار لبنیات ایران با فشار هزینههای تولید و رقابت قیمتی مواجه است؛ موضوعی که حکایت از حضور فعال و قدرت برند «پاک» در حفظ و گسترش سهم بازار خود دارد.















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.