به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت فولاد شاهرود از توقف بخشی از فعالیت های شرکت خبر داد.
به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت فولاد شاهرود از توقف بخشی از فعالیت های شرکت خبر داد.
در خصوص علت توقف فعالیت هم به مسئله ناترازی انرژی اشاره شده است. در راستای مدیریت مصرف برق، این شرکت از ابتدای تیر ماه 1405تا اطلاع ثانوی به صورت 24 ساعته مصرف خود را تا حداکثر 2 مگاوات کاهش می دهد.
















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.