مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری کرمان موتور با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۴ و برنامه افزایش سرمایه برگزار شد.
بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری کرمان موتور برای بررسی صورتهای مالی سال ۱۴۰۴، روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور حداکثری سهامداران و مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان برگزار شد. این مجمع ضمن تصویب صورتهای مالی، بر تداوم مسیر توسعه و تقویت ساختار مالی شرکت تأکید کرد.
محمدرضا ستایش مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور، در این نشست ضمن تقدیر از همراهی سهامداران و اعضای هیئت مدیره، گزارش جامعی از عملکرد درخشان شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ ارائه داد. وی با اشاره به دستاوردهای کلیدی این دوره، مهمترین اقدامات انجامشده را به شرح زیر برشمرد:
- تقویت ساختار مالی: تحقق افزایش سرمایه از دو هزار میلیارد ریال به چهار هزار میلیارد ریال.
- رشد خیرهکننده سودآوری: ثبت رشد فروش بیش از چهار برابری نسبت به سال گذشته و دستیابی به سود خالص بالغ بر ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال.
- توسعه شبکه فروش: گسترش مویرگی شبکه نمایندگیها در سطح کشور به منظور دسترسی آسانتر مشتریان.
- نوسازی فرآیندها: پیادهسازی و عملیاتی کردن سیستماتیک فرآیندهای رهن خودرو با همکاری فراجا.
پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و تصویب صورتهای مالی، مجمع عمومی عادی سالیانه با تأکید بر کارنامه موفق مدیریت در سال ۱۴۰۴، نقشه راه و اولویتهای استراتژیک شرکت برای سال ۱۴۰۵ را تصویب کرد:
- تداوم افزایش سرمایه: برنامهریزی جهت ارتقای سرمایه شرکت از ۴ هزار میلیارد ریال به ۵ هزار میلیارد ریال.
- تثبیت جایگاه در بازار: اتخاذ استراتژیهای جدید برای کسب سهم بازار بیشتر از محصولات صنایع خودروسازی کرمان.
- تحول دیجیتال: راهاندازی درگاه یکپارچه فروش آنلاین خودرو جهت تسهیل فرآیند خرید برای مشتریان.
محمدرضا ستایش در پایان مجمع ضمن ابراز خرسندی از اعتماد سهامداران اظهار داشت: «با اتکا به حمایتهای بیدریغ سهامداران، برنامهریزیهای دقیق و تقویت ساختار مالی، مسیر توسعه واسپاری کرمان موتور با قدرت تداوم خواهد داشت. هدف ما در سال ۱۴۰۵، ارائه خدمات مالی متنوعتر و افزایش رضایتمندی مشتریان در کنار تحقق حداکثری سودآوری برای سهامداران است.»














نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.