نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از جمعآوری امضا برای ارائه لیست نمایندگان حامی رحیمی معاوناول رئیسجمهور پیشین، در دوره هشتم و نهم مجلس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمالالدین پیرموذن در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه 8 بهمن) مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران از جمعآوری امضای برای نامهای خطاب به رئیس مجلس جهت ارائه لیست نمایندگانی که در دوره هشتم و نهم از محمدرضا رحیمی معاوناول احمدینژاد حمایت کرده و از وی پول گرفتهاند، خبر داد.
وی دلیل این اقدام را تنویر افکار عمومی، افزایش سرمایههای اجتماعی و جلب اعتماد بیشتر مردم شریف ایران عنوان کرد.
شایان ذکر است به گفته پیرموذن تاکنون 30 نفر از نمایندگان این نامه را امضا کردهاند.














نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.