Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در اخبار مهم سیاسی می توان به گزارش روزنامه واشنگتن تایمز اشاره نمود که از انگیزه‌های اوباما برای توافق با ایران صحبت كرده و نوشته است كه رئیس جمهور آمریكا دوست دارد به ایران برود.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،در اخبار مهم اقتصادی آمده است براساس برنامه اعلامی اعضای شورای پول و اعتبار سه شنبه این هفته قرار است نرخ سود بانکی در این شورا تعیین تکلیف شود، نرخی که سرنوشت بازارهای پول و سرمایه را در سال 94 مشخص می کند. همچنین در خبر ها آمده است نماینده کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران به منظور افزایش توان خرید قشر متوسط جامعه و خروج بازار مسکن از رکود، خواستار افزایش تسهیلات خرید مسکن شد.

درگروه بانک و مؤسسات اعتباری امروز نیز معاملات كم حجمی در كل بازار بورس انجام گرفت. گروه بانك معاملات خود را نسبتاً مثبت آغاز كردند، اما شاهد روند نزولی در اكثر سهم های گروه بودیم.

با معامله 38.8 میلیون سهم وبصادر پرحجمترین نماد معاملاتی گروه می باشد و دو نماد وپست و وگردش تنها نماندهای مثبت گروه در پایان معاملات می باشند. هچنین امروز وگردش پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در بازه مثبت بازگشایی شد تا بازه منفی نزول كرد اما در نهایت در بازه 0.48% مثبت معاملات را به پایان رساند.

درگروه خودرو و ساخت قطعات نمادهای این گروه نیز معاملات خود را مثبت آغاز كردند ولی نتوانستند این روند مثبت را تا پایان معاملات حفظ كنند و در پایان معاملات شاهد معاملات متعادل گروه هستیم. با معامله 35.9 میلیون سهم خكاوه پرحجم ترین نماد معاملاتی گروه می باشد. طبق پیش بینی روزهای گذشته خكاوه به روند صعودی خود امروز نیز ادامه داد و از اوایل بازار سوار بر موج صعودی شد و با صف خرید معاملات را به پایان رساند. حق تقدم خمحركه امروز نیز قیمت نخورد.

درگروه انبوه سازی شروع معاملات منفی اما روندی صعودی با شیب تندی را شاهد بودیم. وآذر، ثاژن، وتوس تنها نمادهای منفی گروه در پایان معاملات می باشند. امروز بر خلاف روزهای گذشته معاملات نسبتاً پرحجمی در گروه انجام گرفت كه با معامله 8.8 میلیون سهم ثشاهد پرحجمترین نماد معاملاتی گروه می باشد. همانطور كه طی گزارشات اخیر بارها اعلام شد، با توجه به چارت نماد ثمسكن، این سهم به حمایت خود واكنش نشان داده و می تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

درگروه سرمایه گذاری اكثر نمادهای گروه در بازه منفی معامله شدند. امروز نیز معاملات بی جان وكم حجمی در گروه سرمایه­گذاری داشتیم، به طوری كه با معامله 3 میلیون سهم نمادهای وخارزم، وساپا، وبیمه در راس نمادها با بیشترین حجم معاملاتی در گروه بودند.

115 تومان برای نماد وگستر حمایت مهمی می باشد كه امروز دقیقا بر روی حمایت خود قرار گرفت. وبیمه نیز دقیقاً بر روی كف كانال قیمتی قرار دارد و اگر فردا پایین تر از این قیمت برود، فروش این سهم بهتر خواهد بود.

درگروه كاشی و سرامیك نمادهای این گروه امروز مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفتند و به جز كساوه، كنیلو، كحافظ سایر نمادها در بازه مثبت معامله شدند و همگی با صف خرید همراه بودند.

درگروه فلزات اساسی معاملات متعادل و رو به منفی در گروه انجام گرفت، هرمز كه در دقایق آغازین بازار با صف خرید همراه بود پس از چند دقیقه با افت ناگهانی همراه شد و صف فروش تشكیل شده تا پایان معاملات ادامه یافت. ذوب نیز معاملات را منفی آغاز كرد اما طی یك صعود یكباره با صف خرید همراه شد. با معامله 50.9 میلیون سهم ، هرمز پرحجمترین نماد معاملاتی گروه می باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24