Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی محمدرضا شیخ الملوکی را به سمت "معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار" منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این حکم آمده است: جناب آقای محمدرضا شیخ‌الملوکی؛ نظر به تعهد، تخصص و دانش جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت ” معاونت اجرایی“ منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون‌مداری و دستیابی به اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار و اعتلای بازار سرمایه کشور در انجام امور محوله موفق باشید.

بر اساس این گزارش، از جمله سوابق کاری اخیر شیخ الملوکی، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین(تیپیکو) و عضویت در هیأت مدیره شرکت داروپخش، وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و عضویت در هیأت مدیره شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس بوده است.

همچنین وی، عهده دار معاونت مالی شرکت های بزرگ بورسی نیز بوده است.

 این انتصاب در حالی صورت می گیرد که در سال 92 علی سعیدی این سمت را برعهده داشت،اما او بیش از یک سالی است که به عنوان معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان منصوب شده است.صالح آبادی در آخرین تغییرات مدیریتی سال گذشته حسین فهیمی که معاون حقوقی سازمان بود را به سمت معاونت اجرایی منصوب کرد،اما با حکم جدید فطانت،فهیمی هم از بورس رفت.

در همین حال،خبرهای رسیده حاکی از آن است که هادی فرهوش نیز بزودی به عنوان مدیر روابط عمومی جدید سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب می شود.این در حالی است که فرهوش حدود 5 ماهی است که به جای طاهریان فرد حوزه ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار را اداره می کند.گفته می شود او پیش از این در صدا و سیما مشغول به کار بوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24