عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مشترکان از سوی اپراتورها،گفت: در حال حاضر قبوض سرسام آور تلفن همراه در کنار نواقص اپراتورها در خدمت دهی به مشترکان به دغدغه جدی مردم بدل شده است.
محسن بیگلری درگفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد ازعملکرد اپراتورهای تلفن همراه در تحمیل هزینه های اضافی به مشترکان، گفت: درحال حاضر قطع مکرر تماس ها،عدم آنتن دهی مناسب و همچنین تحمیل هزینههای بیش از حد متعارف به مشترکان نارضایتی های بسیاری را منجر شده است.
نماینده مردم سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه اپراتورهای تلفن همراه باید به سمت و سوی رقابت برسر کیفیت ارایه خدمات حرکت کنند، افزود: اپراتورهای تلفن همراه درکشور موظف به ارایه سرویس مطلوب به مشترکان در ازای دریافت هزینههای مصوب هستند،اما متاسفانه این مهم در راستای ضعف نظارت دستگاههای مسئول به عدم همخوانی بین دریافتیها از مردم و خدمترسانی به آن ها منجر شده است.
این نماینده مردم درمجلس نهم، با انتقاد از وجود قبوض سرسام آور تلفن همراه در سبد کالای خانوارها، گفت: امروزه پرداخت هزینه های گزاف برای دریافت ارایه خدمات اپراتورها به دغدغه جدی مردم بدل شده به گونه ای که بسیاری از درآمدهای مردم صرف این مهم می شود.
مشترکان همیشه بدهکار اپراتورهای تلفن همراه
وی با بیان اینکه تاکنون دیده نشده مخابرات یا سایر اپراتورها در قبوض تلفن همراه به طلب مردم اشاره ای کند، تصریح کرد: اپراتورهای تلفن همراه تاکنون همیشه از مردم طلب داشته و با درنظرگرفتن هزینه های گزاف در قبال خدماتشان نارضایتی های بسیاری را منجر شده اند.
بیگلری با تاکید براینکه ادامه روند کنونی از سوی اپراتورهای تلفن همراه به طورحتم ورشکستگی مشترکان را درپی خواهد داشت، افزود: اجرای دقیق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رعایت حقوق مشترکان و جلوگیری از بروز تخلفات واجب است.
ارتقای کیفیت خدمت دهی به مشترکان حلقه مفقوده کار اپراتورها
وی ادامه داد: اپراتورهای تلفن همراه به عنوان شرکت های خدمت رسان به مردم باید در راستای ارتقای کیفیت خدمات خود در کنار کاهش دریافتی از مردم تلاش کنند.
این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه کسی منکر هزینه های سرسام آور اپراتورهای تلفن همراه از جمله به روزرسانی، خرید تجهیزات و اقلامی از این دست نیست، گفت: نباید خرید چنین ابزاری یا به روزرسانی کیفیت خدمات به سرریز شدن هزینه ها بر دوش مردم منجر شود.
وی با تاکید براینکه نباید از اقدامات مثبت اپراتورهای تلفن همراه ازجمله ایجاد خطوط ارتباطی مناسب درتمامی نقاط کشور چشم پوشی کرد،افزود: هرچند اقدامات مثبتی در راستای اتصال مردم به دامنه فناوری اطلاعات انجام شده اما نواقص بسیاری نیز در این زمینه وجود دارد.
بیگلری ادامه داد: ارتقای کیفیت در ارایه خدمات به مشترکان ازسوی اپراتورهای تلفن همراه مطالبه مردم و همچنین نمایندگان آنان بوده که بارها نیز درمجلس به اطلاع وزیر ارتباطات رسیده است.
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه در دستور کار قراردارد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.