Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سکه طلا که حدود دو ماه در کانال ۸۰۰ هزار تومان قرار داست، از ابتدای هفته جاری دوباره به مدار ۹۰۰ هزار تومان برگشته تا بازهم نگاه برخی از سرمایه گذاران را به خود معطوف کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، تغییر مسیر بهای اونس طلا در بازارهای جهانی و رسیدن آن به بیش از ۱۱۶۰ دلار تاثیر زیادی بر روند بازار سکه نقدی و آتی طلا گذاشته، به طوری که طی معاملات دیروز (شنبه) سر رسید مبادلات آتی سکه در بورس کالای ایران با رشد بیش از ۳ درصد رو به رو شدند.

 روز گذشته با افزایش قیمت سکه نقدی در بازار آزاد، بهای سکه آتی در هر چهار سر رسید بالای ۹۰۰ تومان معامله شد. سکه سررسید شهریور ماه با رشد ۳/۶۱ درصدی با نرخ ۹۲۸ هزار تومان معامله شد. همچنین سکه تحویل آبان با قیمت ۹۲۸ هزار تومان به فروش رسید که افزایش ۳/۶۶ درصدی را در روز شنبه به ثبت رساند. قرارداد تحویل دی نیز با قیمت ۹۲۹ هزار تومان معامله شد و رشد ۳/۴۶ درصدی را در این روز تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل اسفند با قیمت ۹۴۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که با روند صعودی قیمت همراه شد و افزایش ۳/۳۹ درصدی را در این معاملات به ثبت رساند. براساس آمار روز گذشته در مجموع ۹هزارو ۶۹۲ قرارداد آتی سکه در حالی منعقد شد که در آخرین روز معاملاتی قبل تنها ۳ هزار و ۱۰۳ قرار داد آتی سکه بسته شده بود؛ این به معنای استقبال سرمایه گذاران از معاملات سکه و افزایش هیجان بازار به دلیل نوسانات قیمتی است.

همچنین در بازار نقدی نیز قیمت سکه همزمان با هم مسیری متغیرهای کلیدی بر قیمت طلا یعنی طلای جهانی و نرخ ارز، با افزایش روبه رو شد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۹۳۴ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم‌ سکه در این بازار داخلی با قیمت ۴۸۰ هزار تومان معامله شد. از طرفی ربع سکه نیز با قیمت ۲۶۸ و سکه یک گرمی هم با نرخ ۱۷۳ هزار تومان در این روز به فروش رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24