Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه انتظار می رود تا وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کنترل و نرخ گذاری محصولات کشاورزی و دامی گام های موثری بردارد، گفت: کمیسیون مربوطه این آمادگی را دارد تا خلاءهای قانونی درامور کشاورزی و دامی را بررسی و مرتفع کند.
هدایت الله میرمردازهی درگفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص تفاوت بهای گوشت در بازار و گام‌های حمایتی مجلس از دامداران و کشاورزان، گفت: مجلس به این دلیل وزارت کشاورزی را در طرح انتزاعی خود از مجموعه صنعت ، معدن و تجارت جدا کرد تا جهاد کشاورزی بهتر بتواند در اموری همچون کاشت،داشت و برداشت مسایل تخصصی مربوط به خود را در امور کشاورزی و دامی پیش ببرد و ایفای نقش کند.

نماینده مردم سراوان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می رود تا وزارت کشاورزی درامور دامی، طیور و محصولات عرضه شده به طور تخصصی گام بردارد،یادآور شد: امید داریم با تلاش‌هایی که این وزارت‌خانه در امور تولید و عرضه محصولات کشاورزی صورت می دهد بتوان درخصوص کنترل و نرخ گذاری محصولات کشاورزی و دامی اقدامات موثری انجام دهد.

میرمرادزهی،خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با تلاش ها و جدیتی که در رفع مشکلات دارد چنانچه با منع و یا خلاء قانونی در فعالیت های مثبت خود مواجه شود ما این آمادگی را داریم تا مشکلات موجود را بررسی و خلاهای قانونی مربوط به مسائل انها را مرتفع سازیم.

این نماینده مردم درمجلس نهم در پاسخ به سلامت فرآورده های دامی و لبنی کشور یادآورشد: سازمان دامپزشکی کشورهم می تواند با فراهم کردن بسترهای لازم و مورد نیاز بر دام و طیور کشور نظارت بیشتری داشته باشد و وزارت کشاورزی را در این امر مهم یاری رساند.

وی افزود: انتظار می رود تا هر کدام از سازمان های مربوطه بر اساس تخصصی که دارند در اینگونه امور ورود کنند و از دغدغه خاطر مصرف کنندگان برای مصرف گوشت و لبنیات بکاهند.

میرمراد زهی در پاسخ به چگونگی اختصاص یارانه تولید در فعالیت های دامی و کشاورزی، گفت: قرارشد سبدهای حمایتی برای تولید کنندگان در نظرگرفته شد؛اما تحقق پیدا نکرد.

عضوکمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بهای انرژی آزاد شده ،دیدیم که یارانه ای به بخش تولید اختصاص پیدا نکرد و تولید کنندگان کشاورزی و دامی با مشکلات عدیده ای دراین زمینه روبرو شدند،انتظار می‌رود تا یارانه بخش تولید برای فعالیت‌های کشاورزی و دامی کشور ساماندهی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24