Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل بیمه ایران از راه اندازی یک سامانه جدید در این شرکت خبر داد و گفت: تسهیلات بیمه های درمان تکمیلی این مجموعه بزودی باراه اندازی سامانه فراگیر مبتنی بر وب افزایش می یابد.

به گزارش بیمه ایران، محمود امراللهی گفت: تسهیلات بیمه های درمان تکمیلی این مجموعه بزودی باراه اندازی سامانه فراگیر مبتنی بر وب افزایش می یابد.
وی با اشاره به آغاز بهره برداری از این سامانه،افزود: بیمه شدگان بیمه ایران از این پس و تنها با ارائه کارت ملی می توانند از بیش از 10 هزار مرکز درمانی تحت قرارداد این شرکت خدمات درمانی درسراسر کشور استفاده کنند.
وی افزود: همچنین با پیاده سازی کامل این سامانه بیش از 4 میلیون بیمه شده درمان شرکت سهامی بیمه ایران از مراجعه به شعب بیمه برای دریافت معرفی نامه معاف خواهند شد.
رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص سایر ویژگی های این سامانه تصریح کرد:حذف کاغذ یکی دیگر از مزایای این سامانه است وبا استقرار آن تبادل اطلاعات بین بیمه ایران و مراکز درمانی کاملا الکترونیکی خواهد شد.
امراللهی درباره سایر مزایای استقرار این سامانه نیز گفت: هم اکنون بیمه شدگان برای دریافت خدمات بستری باید به یکی از شعب بیمه ایران مراجعه و معرفی نامه دریافت کنند که با استقرار این سامانه بیمه گذار تنها با ارائه کارت ملی می توانند از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد بهره مند شده ودیگر نیازی به ارائه معرفی نامه نیست.
وی با اشاره به اینکه این سامانه هم اکنون و به صورت آزمایشی درچند مرکز درمانی کشور راه اندازی و به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: هدف دیگرما در استفاده از این سامانه ایجاد چابکی وافزایش میزان رضایتمندی بیمه گذاران این مجموعه است.
به گفته وی دراین سامانه همچنین تمامی مراحل عقد قرارداد با مراجعه درمانی به صورت مکانیزه مدیریت خواهد شد.
مدیر عامل بیمه ایران تاکید کرد: به طور حتم با اجرای این طرح شاخص میزان رضایتمندی بیمه گذاران این مجموعه و مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات بیمه ایران افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: داروخانه های تحت قرارداد بیمه ایران نیز ازهمین طریق می توانند اطلاعات مربوط به تحت پوشش بودن و مبلغ فرانشیز داروها را براساس نوع دارو شرکت سازنده آن جستجو نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24