Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در بازار معاملات امروز اکثر نمادهای گروه قند و شکرمنفی بودند و در قیمتهای پایین مورد معامله واقع شدند. نمادهای مثبت گروه قزوین، قصفها و قشرین بودند که توانستند بازار را با صف خرید ترک کنند و بهترین تقاضای خرید رانصیب خود نمایند...

بورس طی روزهای اخیر از افت‌های شدید خارج شده و ایام مثبتی را می گذراند، گرچه این روند مثبت با شیب تندی مواجه نیست و این شیب ملایم است، اما تحلیلگران بازار سرمایه این وضعیت را مثبت ارزیابی می کنند و آن را ناشی از دو عامل اخبار خوش رفع تحریم‌ها و رونمایی از بسته تسریع در رونق اقتصادی نیمه دوم سال دولت می دانند.

گروه فراورده های نفتی:

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،معاون اول رئیس جمهور از لغو تحریم‌ها در آذرماه خبر داد و گفت: پس از لغو تحریم‌ها روزانه ۵۰۰ هزار بشکه به تولید نفت ایران افزوده خواهد شد، البته به سرعت می‌توانیم تولیدمان را به دو میلیون بشکه برسانیم. در بازار معاملات امروز نیمی از نمادهای این گروه مثبت و نیم دیگر منفی بودند. از جمله نمادهای مثبت گروه شراز، شاوان، شتران و ونفت بودند.

گروه خودرو:

پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو تأثیری بر روند عرضه و تقاضا در بازار خودرو نداشته و در شرایطی که رکود فصلی این بازار با کاهش خرید در ماه محرم همراه شده، قیمت‌ خودروها در واکنش به این خبر تغییری نکرده است. شاید در نگاه اول مطرح شدن این خبر، چشم‌انداز افزایش تقاضا برای خرید خودرو و در نتیجه رشد قیمت‌ها و رونق بازار خودروهای داخلی را به همراه داشته باشد، اما رکود بازار به حدی عمیق است که طی روزهای اخیر واکنشی از سوی بازار نسبت به خبر پرداخت وام 25 میلیون تومانی دیده نشده و همچنان شاهد بی‌توجهی خریداران نسبت به این بازار هستیم. در بازار امروز به جز دو نماد خچرخش و خفنر سایر نمادها منفی بودند و بازار را با قیمت های پایین ترک کردند.

گروه انبوه سازان:

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آیتم‌های پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی که به کارگروه تدوین بسته خروج از رکود اقتصادی ارائه شده اوایل هفته آینده توسط سازمان مدیریت منتشر می‌شود، گفت: یکی از آیتم‌های این بسته انتشار اوراق مشارکت رهنی برای اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان مسکن است. در بازار معاملات امروز اکثر نمادهای گروه مثبت بودند و سه نماد ثعمرا، ثمسکن و آس پ منفی بودند.

گروه قند وشکر :

سهام دو شرکت دولتی روز گذشته توسط سازمان خصوصی سازی روی میز فروش رفت که از این میان، خریداری برای بلوک 100 درصدی سهام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شامل 194 میلیون و 741 هزار و 66 سهم این شرکت پیدا نشد. در بازار معاملات امروز اکثر نمادهای گروه قند و شکرمنفی بودند و در قیمتهای پایین مورد معامله واقع شدند. نمادهای مثبت گروه قزوین، قصفها و قشرین بودند که توانستند بازار را با صف خرید ترک کنند و بهترین تقاضای خرید رانصیب خود نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24